Lacquester: Holo Huntress.

Een kleur die ik graag draag op mijn nagels, is de kleur groen.
Als het dan ook nog eens een holografische nagellak is, ja dan ben ik direct verkocht.

image

Zo kwam Caroline van Lacquester met een mooie groene holografische nagellak.
Zoals je begrijpt kon ik die niet weerstaan.

Holo Huntress:
Het is een mooie donker groene holografische nagellak.

image

In het direct zonlicht zie je echt een regenboog op je nagels verschijnen.
Zó mooi!

image

image

Met 2 dunne laagjes was de nagellak volledig en mooi dekkend.
Het fijne aan de nagellakken van Lacquester (die ik tot nu toe heb dan) is dat de nagellak ontzettend snel droogt.
Dit vind ik zelf erg fijn want vaak maak ik er nog een nailart op.

image

Holo Huntress is niet alleen mooi in het directe zonlicht, maar ook zonder zon is de lak erg mooi.
Je hebt zo een mooie donkere intense kleur groen.  I Love It!

image

image

Holo Huntress kost €7,25 en is verkrijgbaar in de webshop van Lacquester.

image

Wat vinden jullie ervan?

image

7 thoughts on “Lacquester: Holo Huntress.

  1. Wendela 25 feb, 2015 om 09:03 Reply

    Ik vind hem prachtig!! Zelfs op t werk zou ik hem op willen, en maakt het me niks uit dat ze de associatie maken met de winkel! 😁

  2. Come-Moda 25 feb, 2015 om 10:49 Reply

    Gave kleur, I want it!!

  3. Miriam - NailTalk 25 feb, 2015 om 11:34 Reply

    Wat een beauty! Erg mooi!

  4. misspinkynails 25 feb, 2015 om 15:45 Reply

    Prachtige kleur!

Plaats een reactie