Lente watermarble nailart.

Maandag dat betekent weer Nailart Monday op het blog.
Ik ben weer helemaal in to watermarble nails.
Zoals jullie wel weten is dat inmiddels een favoriete nailart van mij om te maken.

image

Vorige week konden jullie de mooie lente kleurtjes zien van de LE Like an Unforgettable Kiss.
Ik besloot om 3 kleuren te gebruiken uit deze LE voor deze Lente Watermarble.

Wat heb ik gebruikt:
– Bekertje spa blauw  (op kamertemperatuur ).
– Wattenstaafjes.
– Naald.
– en 3 lakken uit de LE Like an Unforgettable Kiss.
– Base coat.
– (matte) topcoat.

Stap 1:
Als eerste heb ik mijn nagels gelakt met een base coat.
Vervolgens met 01 Nothing but lovestoned. Ik heb deze lak als basis gebruikt zodat de kleuren straks beter naar voren komen.
Je kan ook voor een witte basis kiezen.

image

Stap 2:
Zet je bekertje met water klaar.

image

Stap 3:
Laat 1 voor 1 een druppeltje nagellak in het water vallen.

image

Stap 4:
Trek met je naald het patroon.

image

Stap 5:
Leg je nagel op het water.

image

Stap 6:
Houd je nagel op het water en verwijder de overtollige lak met een wattenstaafje.

image

Stap 7:
Haal je nagel van het water af.

image

Stap 8:
Nagelriemen schoonmaken, aflakken met tocpoat en klaar!

image

Zoals je ziet heb ik 2 verschillende kleuren combinaties gebruikt, ik vond dit wel een leuk en speel effect geven.
Voor mijn duim nagel heb ik ervoor gekozen om alle 3 de kleuren te gebruiken.

image

image

In eerste instantie had ik er een glanzende topcoat overheen gedaan.
Uiteindelijk koos ik er voor om een matte topcoat te gebruiken.

image

image

image

Ik ben er nog niet overuit welke finish ik mooier vind.

Wat vinden jullie ervan?

image

10 thoughts on “Lente watermarble nailart.

  1. Eva 23 Feb, 2015 om 09:23 Reply

    Super mooi! Zoiets zou bij mij nooit lukken ;p
    ik vind de matte finish trouwens erg mooi!

  2. Miriam - NailTalk 23 Feb, 2015 om 10:10 Reply

    Heerlijke kleurtjes, super mooie nail art!

  3. Come-Moda 23 Feb, 2015 om 14:37 Reply

    Super mooi

  4. Monique B 23 Feb, 2015 om 16:06 Reply

    ik vind de matte finish het meest mooie

    • dailynailsart 24 Feb, 2015 om 08:55 Reply

      Ik denk ik toch ook. De watermarble komt zo duidelijker naar voren

  5. Petra 23 Feb, 2015 om 20:46 Reply

    Sjucht wat een leuke kleurcombinatie, echt top!

    • dailynailsart 24 Feb, 2015 om 08:56 Reply

      Dankjewel Petra! Ik vond de kleuren echt leuk uit de LE dus besloot ze gewoon te combineren. Onverwachte combo’s kunnen soms heel tof uitpakken

  6. misspinkynails 25 Feb, 2015 om 15:42 Reply

    Ik zou ook niet kunnen kiezen tussen mat of glanzend. Beide zijn echt prachtig!!!

Geef een reactie

