Spam je blog!

Normaal gesproken verwijder ik comments met een link erin.
Ik vind spammen echt not done.
Je bereikt er zo goed als niks mee, en ik vind het ook irritant als mensen dat doen.
Vandaag maak ik een uitzondering.

image

Dit is geen gewone spam je blog.
Kies een leuk artikel van je eigen blog en vertel in het kort waar die over gaat en plaats uiteraard de link erbij.

Comments met alleen je blog link worden verwijderd!

Dus wil je een bepaald artikel ‘spammen’ dat mag!

image

4 thoughts on “Spam je blog!

  1. misspinkynails 26 Feb, 2015 om 15:57 Reply

    Bedankt dat we mogen Spammen. Het is niet van zelf sprekend dat iemand zijn plek even openstelt aan anderen. Jij kent mijn blog al maar voor jou bezoekers even een korte inleiding.

    Ik ben Wendy en heet je van harte welkom bij http://www.MissPinkyNails.nl. Hier kun je vanalles lezen over nagellak. Meestal schrijf ik reviews, maar ook komen er nail arts en vele andere leuke dingen voorbij. En vergeet vooral niet de maandelijkse Mani Swap met Daphne!

    xx

  2. Eva 26 Feb, 2015 om 19:14 Reply

    Hoi!
    Ik blog een paar keer per week op WeHeartPolish over nail art en nagellak, en er komt regelmatig een review of swatch op m’n blog! Elke zondag maak ik een nieuwe nail art tutorial, en deze vind ik erg goed gelukt:
    http://weheartpolish.blogspot.com/2015/02/nail-art-tutorial-sheer-nail-art.html

    x Eva

  3. Mariëlle 26 Feb, 2015 om 19:32 Reply

    Hi there! Mijn naam is Mariëlle en ik blog op http://www.gekopmakeup.nl. Ik blog over beauty, fashion en ik wissel af met looks, shoplogs en persoonlijke artikelen. Ik zou het leuk vinden als je een kijkje komt nemen! Mocht je het leuk vinden, dan kun je me volgen op allerlei social media via de buttons rechts op mijn blog! Liefs Mariëlle

  4. Je moeder 17 Mei, 2016 om 14:39 Reply

    Ga niet vertellen dat ik me weg draai, ik heb jou niet gezien had ik dit wel draai ik me zeker niet weg en had misschien zelfs “hallo” gezegd

Geef een reactie

