TAG 15 dingen die niemand vraagt.

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik een TAG heb ingevuld.
Nu zag ik bij KittehsCupcakes deze TAG voorbij komen en ik vond hem leuk genoeg om in te vullen.

image

Doormiddel van TAG’s leren jullie mij ook een beetje beter kennen.
Dit is tenslotte nog steeds mijn persoonlijke blog, en vind het ook leuk voor jullie om mij wat beter te leren kennen.

1. Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?
Het liefst dicht, het geeft me dan toch net iets meer rust in mijn hoofd.

2. Neem je mini-flesjes shampoo enzo mee uit hotels?
Zo vaak kom ik niet in hotels, eigenlijk bijna nooit. Maar de keren dat ik in een hotel was heb ik niks mee genomen.

3. Heb je ooit een straatnaam bord gepikt?
Als kind zijnde heb ik daar wel eens over gedacht met mijn vriendjes, maar nooit echt gedaan, of geprobeerd. Was altijd te bang voor de gevolgen.
image

4. Gebruik je to-do lijstjes?
Nee, totaal niet eigenlijk.

5. Heb je sproeten?
Nee.

6. Heb je ooit in de bosjes geplast?
Ja! Denk dat iedereen dit wel een keer heeft gedaan.

7. Hoe groot is je bed?
140/200. Groter kan ook niet in mijn slaapkamer. Daarentegen is mijn dekbed huge! 220/240 (uit mijn hoofd) mijn vriend (en ik stiekem ook) trekken elkaar altijd bloot, dus vandaar zo een grootdekbed.

8. Ben je lui?
Over het algemeen niet, maar in het weekend gebeurt het wel eens. Daar is het weekend voor toch?

9. Is er iets waar je je nu aan irriteert?
Nope.

10. Kauw je op pennen en potloden?
Nee! Ik vind dat zó vies. En wat nou als de pen gaat lekken en heel je gezicht zit onder…. nee dankje.
image

11. Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?
Nee, nooit gewild ook. Was te druk met turnen bezig.

12. Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?
Echte tekenfilms niet. Wel kan ik onwijs plezier hebben van het kijken naar animatie films.

13. Tel je de treden als je de trap op loopt?
Uh, ja… is dat gek?

14. Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?
Of ik het echt dansen wil noemen geen idee. Maar vaak doe/probeer ik het Happy Feet dansje, maar meer als gein met mijn vriend.
image

15. Weet je hoe je het oliepeil van je auto moet checken?
Ik heb dan wel geen rijbewijs, laat staan een auto, maar ja dat weet ik wel.

Ik vind het een leuke TAG, alleen eerlijk gezegd hadden de vragen wel wat meer akward mogen zijn.

Neemde TAG gerust over, ben benieuwd wat jullie antwoorden.

image

2 thoughts on “TAG 15 dingen die niemand vraagt.

  1. misspinkynails 20 Feb, 2015 om 13:30 Reply

    Wat leuk om te lezen!

  2. BeautyblogLaura 21 Feb, 2015 om 12:04 Reply

    Ik vind dit zo’n leuke tag! xx

Geef een reactie

