Like an Unforgettable Kiss.

Het is al even geleden dat ik een complete LE heb gekocht.
Dit kwam omdat ik de collecties gewoonweg niet zo leuk vond.
Tot ik afgelopen zaterdag in het Kruidvat liep en de nieuwe LE zag staan van Essence.

image

Like an Unforgettable Kiss, wat een leuke collectie met vrolijke kleuren.
Perfecte lente kleurtjes.
Deze LE bestaat uit 4 nagellakken die ik jullie vandaag wil laten zien.

01 Nothing but lovestoned:
Dit is een mooie peachy roze kleur.
In eerste instantie dacht ik een zalm roze, maar er zit toch net iets meer een peachy tint in.

image

De lak is dekkend in 2 laagjes, maar met 3 (zoals op de foto’s ) komt de kleur mooier en intenser naar voren.

image

Droogtijd is zoals ik gewend ben van Essence, lekker vlot.

image

02 Always on my mint:
Een mooie mint groene kleur, die voor mij onder de pastel tint valt.

image

Dekkend in 2 dunne laagjes.

image

Droogtijd wederom lekker vlot.

image

03 You let my heart skip a beat:
Mooi paars van kleur.
Deze kleur had van mij alleen wel iets feller mogen zijn, maar alsnog erg mooi.

image

image

Dekkend in 2 dunne laagjes met ook een vlotte droogtijd.

image

04 Pink me:
Een lekker fel roze kleur, perfect voor de lente toch?

image

Dekkend in 1 laagje, maar met 2 laagjes (zoals op de foto’s ) krijg je een nog mooier en intensere kleur.

image

Droogtijd ook weer lekker vlot.

image

Deze LE vind ik echt heel tof, mooie variatie aan kleuren die lekker vrolijk zijn.

Like an Unforgettable Kiss is o.a verkrijgbaar bij het Kruidvat en kosten €1,89 p.s.

Wat vinden jullie van deze LE?

image

9 thoughts on “Like an Unforgettable Kiss.

  1. BeautyblogLaura 17 Feb, 2015 om 11:19 Reply

    Zijn inderdaad super leuke kleurtjes! xx

  2. Julie 17 Feb, 2015 om 12:05 Reply

    Oh wauw, wat een mooie lakjes! Vooral die twee laatsten vind ik wel erg leuk! 🙂

  3. misspinkynails 17 Feb, 2015 om 12:09 Reply

    Ik heb ze gister ook gekocht! Echt heerlijke kleurtjes. Alleen wat je zegt de paarse had iets minder pastel mogen hebben en iets meer knal 😛

  4. Linda / Oh My Beauty 17 Feb, 2015 om 17:02 Reply

    Wat een mooie lakjes!

  5. Maaike 17 Feb, 2015 om 17:43 Reply

    Wat een heerlijke, vrolijke kleurtjes! Ik ga sowieso voor de eerste ❤

  6. Jewel-Nails.nl 17 Feb, 2015 om 19:57 Reply

    Wat een mooie kleurtjes, heerlijk zomers! Ik vind die paarse echt prachtig.

  7. Petra 17 Feb, 2015 om 20:24 Reply

    inderdaad echt elke tint is onwijs leuk uit deze LE

  8. […] week konden jullie de mooie lente kleurtjes zien van de LE Like an Unforgettable Kiss. Ik besloot om 3 kleuren te gebruiken uit deze LE voor deze Lente […]

Geef een reactie

