Graceful Holographic Nails.

Maandag, dat betekent weer Nailart Monday op het blog.
Ik had zin in een holografische nailart, en gelukkig liet de zon zich even zien zodat ik mooie foto’s kon maken.

image

Uiteraard leg ik weer stap voor stap uit hoe ik deze nailart gemaakt hebt en welke producten ik heb gebruikt.

Wat heb ik gebruikt:
– Base coat.
– Top coat.
– Catrice C05 Gem Into The Future.
– China Glaze  Sci-Fly By.
– Hema #826.
– Dashica Big Sdp- C2 stamping plate.
– Stempel en schraper.
– Make-Up sponsje.

Stap 1:
Als eerste heb ik mijn nagels gelakt met een base coat.
Breng vervolgens een gradiënt aan met Sci-Fly By en C05 Gem Into the Future.
Laat dit goed drogen en uitharden voor je verder gaat.

image

Stap 2:
Breng dan wat hema #826 aan op de stamping plate.

image

Stap 3:
Schraap het overtollige lak eraf.

image

Stap 4:
Rol je stempel kussen erover.

image

Stap 5:
Stempel het dan op je nagel.

image

Stap 6:
Nagelriemen schoonmaken, aflakken met topcoat en klaar.

image

image

Ik vind het een hele leuke nailart geworden.
Ik vond ze zelfs zó leuk dat het 6 dagen op mijn nagels heeft gezeten.

image

image

Wat vinden jullie ervan?

image

9 thoughts on “Graceful Holographic Nails.

  1. Tamara 16 Feb, 2015 om 09:56 Reply

    Wat ben jij creatief zeg! Wauw

  2. Miriam - NailTalk 16 Feb, 2015 om 16:03 Reply

    Heel leuk en glittery! 🙂

  3. Petra 16 Feb, 2015 om 22:07 Reply

    Hij is weer heel erg mooi!

  4. misspinkynails 17 Feb, 2015 om 12:10 Reply

    Hij is idd erg geslaagd! Super top 😀

  5. Glamournailart 20 Feb, 2015 om 13:05 Reply

    Mooi

Geef een reactie

