El Corazón – Charm and Beauty – N853

Enige tijd geleden ontving ik 3 prachtige lakken van El Corazón.
Nymph en Kryptonite konden jullie al zien, maar ik heb er nog 1 die ik graag met jullie wil delen.

image

N853:
Deze lak komt uit de Charm and Beauty collectie.
Het is een mooie crème lak die bijna neon paars van kleur is.

image

Zoals veel neon lakken droogt ook deze nagellak mat op.
Ik zelf vind dit eigenlijk wel een mooie finish, houd je liever van glans dan kun je er gewoon een top coat over heen doen.

image

image

De dekking is goed met 1 laagje, toch heb ik 2 laagjes aangebracht.
Met 2 laagjes kreeg ik een nog mooiere en intensere dekking.

image

image

Dan de droogtijd, deze is vrij snel voor een cremy nagellak.

image

image

Ja! Ik ben echt fan van het merk El Corazón.

El Corazón is verkrijgbaar bij Hypnotic Polish en de prijzen zijn vanaf €4,90.

Dit product is mij ter review opgestuurd.

Wat vinden jullie ervan?

image

4 thoughts on “El Corazón – Charm and Beauty – N853

  1. Wendy (MissPinkyNails) 13 Feb, 2015 om 12:18 Reply

    Mooie intense kleur! Ook een merk wat hoog op mijn wishlist staat!

    • dailynailsart 13 Feb, 2015 om 12:37 Reply

      Ik ben blij dat ik kennis heb kunnen maken met dit merk. Het is echt een goed merk met hele mooie lakken

  2. Miriam 13 Feb, 2015 om 18:09 Reply

    Heel mooi, die semi matte finish! Mooi en lief kleurtje!

  3. Petra 13 Feb, 2015 om 20:31 Reply

    heel erg mooi, ook al moet ik toch wel een klein beetje wennen aan de matte finisch

Geef een reactie

