Kaleidoscope Nailart.

Kaleidoscope, je kent ze vast wel van vroeger.
Verschillende patronen en veel kleuren.
Zo heeft MoYou London een serie stamping plates ervan, en ik heb er 1 in mijn stash.

image

Tijd om deze te gaan gebruiken!

Wat heb ik gebruikt:
– Base coat.
– Top coat.
– China Glaze Peonies & Park Ave.
– China Glaze Grass Is Lime Greener.
– China Glaze Metro Pollen-Tin.
– MoYou London Kaleidoscope plate 09.
– Stempel kussen en schraper.
– Chanel Frenzy.

Stap 1:
Als eerste heb ik mijn nagels gelakt met een base coat.
Vervolgens met Frenzy.
Laat dit goed drogen en uitharden voor je verder gaat.

image

Stap 2:
Breng van iedere kleur wat aan op de stamping plate.

image

Stap 3:
Schraap het overtollige lak eraf.

image

Stap 4:
Rol je stempel kussen eroverheen.

image

Stap 5:
Stempel het op je nagel.

image

Stap 6:
Nagelriemen schoonmaken, aflakken met topcoat en klaar.

image

Op zich vind ik ze erg leuk geworden, alleen de volgende keer als ik dit patroon gebruik, pak ik er andere kleuren bij die iets dichter bij elkaar liggen.

Wat vinden jullie ervan?

image

4 thoughts on “Kaleidoscope Nailart.

  1. A CUP OF MEDICINE 10 Feb, 2015 om 07:46 Reply

    Wauw wat ontzettend tof is dit! Ziet er echt heel erg mooi uit!

  2. drieske 10 Feb, 2015 om 10:13 Reply

    Super leuk!!!

  3. Wendy (MissPinkyNails) 11 Feb, 2015 om 16:42 Reply

    Vind hem leuk! Zelfs met deze ‘afwijkende’ kleuren!

Geef een reactie

