Valentijn Nailart: Scaled Gradiënt Stamping nails.

Maandag, dat betekent weer Nailart Monday op het blog.
Vorige week zagen jullie de Mani Swap: Scaled Gradiënt.
Ik besloot die te gebruiken als basis voor deze valentijn nailart.

image

Uiteraard leg ik weer stap voor stap uit hoe ik deze nailart gemaakt heb, en wat ik heb gebruikt.

Wat heb ik gebruikt :
– Base Coat.
– Top coat.
– Dashica Big SdP-C2 stamping plate.
– Stempel en schraper.
Witte stempel lak van Laushine.

Stap 1:
Mijn volledige basis was de Scaled Gradiënt.  Hier vind je de tutorial ervan.
Laat dit goed drogen en uitharden voor je verder gaat.

image

Stap 2:
Breng wat witte stempel lak aan op de plate.

image

Stap 3:
Schraap het overtollige lak eraf.

image

Stap 4:
Rol je stempel kussen eroverheen.

image

Stap 5:
Stempel het dan op je nagel.

image

Stap 6:
Nagelriemen schoonmaken, aflakken met topcoat en klaar!

image

image

Op mijn wijsvinger zie je dat het patroon wat scheef zit.
Voor de rest vind ik het een erg leuke nailart geworden.

image

image

Perfect voor valentijn toch?

Willen jullie weten waar ik mijn stamping plates koop, en welke nagellak ik gebruik om te stempelen?
Lees dan dit artikel.

Wat vinden jullie ervan?

image

6 thoughts on “Valentijn Nailart: Scaled Gradiënt Stamping nails.

  1. Miriam 9 Feb, 2015 om 12:41 Reply

    Heel leuk met die hartjes 🙂

  2. Petra 9 Feb, 2015 om 20:40 Reply

    en of deze perfect is voor valentijnsdag, wat is deze weer leuk!

  3. Jewel-Nails.nl 10 Feb, 2015 om 06:10 Reply

    Ik vind de basis ook erg mooi gekozen, leuke combinatie!

    • dailynailsart 10 Feb, 2015 om 10:15 Reply

      Toch wel? Twijfelde er nog een beetje over

      • Jewel-Nails.nl 10 Feb, 2015 om 17:56

        Ja ik vind hem juist verrassend!! 🙂

Geef een reactie

