Valentijn Nailart: Double stamping gradiënt.

Afgelopen maandag konden jullie de Nailart Monday zien.
Daar had ik gekozen voor een simpele gradiënt, maar wel in het kleur thema van Valentijnsdag.

image

Ik besloot om een stapje verder te gaan met die simpele gradiënt.
Van een vriendin van me heb ik een Dashica Stamping plate geleend namelijk de Big SdP-C2.
Hierop staan een aantal leuke patronen met hartjes, en besloot om deze dus ook te gaan gebruiken.

Uiteraard leg ik weer stap voor stap uit hoe ik deze nailart gemaakt heb.

Wat heb ik gebruikt:
– Base coat.
– Top coat.
– Rode nagellak  (Essie Apperitif).
– Witte nagellak (Sinful Colors Snow me White).
– Big SdP-C2 plate van Dashica.
– Stempel kussen en schraper.

Stap 1:
Mijn basis was deze simpele gradiënt.
Hier kan je de tutorial vinden.
Voor je verder gaat met stap 2, zorg dat je nagels goed droog en uitgehard zijn.

image

Stap 2:
Breng van iedere kleur wat aan op je plate.

image

Stap 3:
Schraap het overtollige lak eraf.

image

Stap 4:
Rol je stempel kussen erover heen.

image

Stap 5:
Stempel het op je nagels.
Zorg dat het rode over het witte komt, en het witte over het rode gedeelte van je gradiënt.

image

Stap 6:
Nagelriemen schoonmaken, aflakken met topcoat en klaar!.

image

image

Ik vind ze erg leuk geworden, en prima geschikt als valentijns nagels toch?

Wat vinden jullie ervan?

image

2 thoughts on “Valentijn Nailart: Double stamping gradiënt.

  1. Ilse 6 Feb, 2015 om 19:06 Reply

    Ik vind hem heel mooi! Leuke kleuren heb je gebruikt!

  2. Petra 6 Feb, 2015 om 21:44 Reply

    Ik ben er gewoon een beetje stilletjes van, wat een heerlijke nail art om te bekijken…

Geef een reactie

