Scaled Gradiënt: Paars en Roze.

Gisteren konden jullie de mani swap zien van mij en Wendy.
Daarin vertelde ik ook dat vandaag de tutorial online zou komen.

image

Een Scaled Gradiënt vraagt wel veel geduld. In de zin van je nagels laten drogen voor je verder kunt.

Wat heb ik gebruikt:
– Base coat.
– Top coat.
– China Glaze Tart-Y For The Party.
– China Glaze Peonies & Park Ave.
– Nail Guides (half moon).
– Make-up sponsje.

Stap 1:
Als eerste heb ik mijn nagels gelakt met een base coat.

Stap 2:
Breng van iedere kleur wat aan op je make-up sponsje.

image

Stap 3:
Breng dan de gradiënt aan op de eerste helft van je nagels.

image

Stap 4:
Lak er dan een snel drogende top coat over heen. Dit zorgt voor een mooiere en zachtere gradiënt.
Laat dit goed drogen en uitharden voor je verder gaat.

Stap 5:
Breng dan de nail guide aan op je nagel.

image

Stap 6:
Breng opnieuw de gradiënt aan maar nu op het onderste gedeelte van je nagel.

image

Stap 7:
Breng een topcoat aan.
Nagelriemen schoonmaken en klaar.

image

image

Zoals ik al aangaf, je moet echt even wat geduld hebben.
Maar het uiteindelijk resultaat is zó leuk.

image

image

image

Wat vinden jullie ervan?

image

2 thoughts on “Scaled Gradiënt: Paars en Roze.

  1. Petra 5 Feb, 2015 om 20:45 Reply

    Ik vind het ontzettend leuk en ga dit binnenkort echt ook eens proberen…

  2. […] 1: Mijn volledige basis was de Scaled Gradiënt.  Hier vind je de tutorial ervan. Laat dit goed drogen en uitharden voor je verder […]

Geef een reactie

