Mani Swap: Scaled Gradiënt.

Vorige week vroeg ik aan Wendy van MissPinkyNails of dat ze het leuk vond om een maandelijkse mani swap te doen.
Ze antwoorde vol enthousiasme ja!
Wat is nu precies de bedoeling?

image

Iedere 1ste woensdag van de maand komt er een mani swap online.
Dit vullen we iedere keer anders in.
De ene keer maken we een nailart na van de ander, de andere keer kiezen we een nailart en kleuren die we ervoor moeten gebruiken.

We moeten dit nog even goed bespreken en invullen.
Suggesties zijn altijd welkom!

Voor deze eerste mani swap hebben we gekozen voor een Scaled Gradiënt.
Deze heb ik zelf al wel eens eerder gemaakt, Wendy niet, dus ze was erg enthousiast voor dit eerste thema.
Ook hebben we gekozen voor de kleuren Paars en Roze.

Hieronder het resultaat van Wendy.

image

image

image

Ik vind ze erg leuk geworden en goed gelukt!

Hieronder mijn resultaat.

image

image

Morgen zal ik de tutorial plaatsen van mijn Scaled Gradiënt.

Neem ook een kijkje op het blog van Wendy op MissPinkyNails.

Wat vinden jullie ervan?

image

5 thoughts on “Mani Swap: Scaled Gradiënt.

  1. misspinkynails 4 Feb, 2015 om 11:00 Reply

    Ja ze zijn leuk geworden!!

  2. Petra 4 Feb, 2015 om 12:14 Reply

    Beide nail arts zijn heel erg mooi, ik houd hier wel van….

  3. Miriam 4 Feb, 2015 om 17:57 Reply

    Super leuk gemaakt zeg! Word er vrolijk van 😀

  4. […] dat betekent weer Nailart Monday op het blog. Vorige week zagen jullie de Mani Swap: Scaled Gradiënt. Ik besloot die te gebruiken als basis voor deze valentijn […]

  5. […] is het alweer tijd voor de 2de mani swap. In dit artikel kan je lezen wat het precies inhoud. Voor deze mani swap hebben wij gekozen om een nailart van […]

Geef een reactie

