Chanel: Paradiso.

Afgelopen zaterdag waren mijn vriend en ik 6 jaar samen!
Als verrassing kreeg ik een prachtige nagellak van Chanel én gingen we in de avond lekker sushi eten bij Sumo.

image

Paradiso van Chanel is weer een hele mooie aanvulling in mijn Chanel stash.
Ik ben er dan ook erg blij mee.

645 Paradiso:
Het is een hele lichte groene kleur met kleine shimmers erin.

image

Paradiso eenmaal op mijn nagels, was ik een beetje teleurgesteld over de kleur (met 2 laagjes).
De groene kleur was ver te zoeken.

image

Dus bracht ik een derde laagje aan, en meteen zag ik dat de kleur groen beter en mooier naar voren kwam.

image

Met 2 laagjes heb je een prima dekking, maar met 3 laagjes komt de kleur veel beter tot zijn recht.  (Op alle foto’s draag ik dan ook 3 laagjes).

image

De droogtijd duurt wel iets langer vanwege de 3 laagjes, maar niet super lang.

image

Ook de glans van de lak is echt prachtige, ik draag dan ook geen topcoat.

image

Ik vind het echt een hele mooie aparte kleur en ga deze zeker vaak dragen.
De kleur groen is dan ook écht favoriet van mij.

Chanel nagellak is o.a verkrijgbaar bij de Douglas en kost  €23,95.

Wat vinden jullie ervan?

image

4 thoughts on “Chanel: Paradiso.

  1. Linda / Oh My Beauty 3 Feb, 2015 om 16:37 Reply

    Oh, wat een chique lakje. Mooi!

  2. Petra 3 Feb, 2015 om 18:19 Reply

    de kleur is wel heel erg apart, wel heel mooi!

    • dailynailsart 3 Feb, 2015 om 18:23 Reply

      Dat vond ik dus ook. Een unieke lakje qua kleur in mijn stash ☺

Geef een reactie

