Simple Gradiënt.

Maandag, dat betekent weer Nailart Monday op het blog.
Ik heb voor vandaag gekozen voor een simpele gradiënt nailart.
En om alvast in de valentijns stemming te komen heb ik gekozen voor de kleuren rood en wit.

image

Uiteraard leg ik weer stap voor stap uit hoe ik deze nailart gemaakt heb, en wat ik gebruikt heb.

Wat heb ik gebruikt:
– Base coat.
– Top coat.
Witte nagellak (Sinful Colors).
– Rode nagellak (Essie).
– Make-up sponsje.

Stap 1:
Als eerste heb ik mijn nagels gelakt met een base coat.

Stap 2:
Breng van iedere kleur wat aan op je make-up sponsje.

image

Stap 3:
Dep het vervolgens op je nagel.

image

Stap 4:
Herhaal stap 2 en 3 tot je het gewenste resultaat krijgt.

Stap 5:
Nagelriemen schoonmaken, aflakken met top coat en klaar.

image

Ik zag tijdens de foto’s maken dat er een stukje make-up spons op mijn nagel is achter gebleven. Sorry hiervoor.

image

Wat vinden jullie ervan?

image

3 thoughts on “Simple Gradiënt.

  1. misspinkynails 2 Feb, 2015 om 14:02 Reply

    Helemaal top! Makkelijk of niet hij voldoet prima toch?!

  2. Petra 2 Feb, 2015 om 20:40 Reply

    Ik vind het wel erg mooi….fijn dat je het zo duidelijk uitlegt, hier heb ik weer wat van opgestoken.

Geef een reactie

