Stamping plates.

Vaak krijg ik de vraag waar ik mijn stempel plates koop.
Welk merk ik dan gebruik, en welke nagellak ik gebruik.
Vandaag laat ik jullie dit alles zien.

image

Allereerst heb ik voornamelijk plates van MoYou London en Infinity plates.
Deze lijken qua vormgeving erg op elkaar.
Ze werken ook beide net zo fijn.

image

Uiteraard heb ik ook nog een paar plates van andere merken, maar die gebruik ik eigenlijk zelden.

De patronen van de MoYou  en Infinity plates zijn gewoon zó leuk, en je hebt zoveel keus.
Bij MoYou London heb je zelfs hele collecties, voor ieder wat wils dus.

image

Ik bestel mijn plates bijna altijd bij Dashica.nl . Hier hebben zo de infinity plates en MoYou London, maar ook nog veel meer merken.

De Infinity plates kosten €4,99 p.s.
De MoYou London plates kosten €6,30 p.s.

Voor de rest gebruik ik de XL stamper, ook deze heb ik gekocht bij Dashica.
Ik heb gekozen voor de XL variant omdat je dan ook de grotere images goed en volledig op je nagels krijgt.

image

Gebruik ik alleen originele stempel nagellak?
Nee, eigenlijk niet.
Soms gebruik ik ze wel van Laushine, die verkrijgbaar is bij GetYourNailsDone.

Het verschil tussen originele stempel nagellak en gewone is het pigment, ofwel de dekking.

Ik zelf gebruik vaak gewone nagellak, die werken net zo fijn als stempel nagellak.
Zorg ervoor dat je een goed dekkende nagellak kiest die niet te dun is qua substantie.

Krijg je het patroon niet op je stempel kussen? Vijl dan je stempel kussen iets op met een grove vijl, vaak wil dat nog wel eens helpen.

Voor de rest kan ik alleen maar zeggen,oefening baart kunst.

image

8 thoughts on “Stamping plates.

  1. Ilse 29 Jan, 2015 om 18:57 Reply

    Leuke stampingplates! Bij mij lukt het echt niet met gewone nagellak. Ik gebruik altijd stempellak 🙂

    • dailynailsart 1 Feb, 2015 om 15:24 Reply

      Ilse dan gebruik je toch te dunne ‘gewone’ nagellak…

  2. Miriam - NailTalk 30 Jan, 2015 om 13:35 Reply

    Goede tips! Ik heb ook MoYou en een aantal van Nailways en BPS!

  3. misspinkynails 30 Jan, 2015 om 13:39 Reply

    Ik heb ze echt overal vandaan 😛 Vannacht nog een BPS bestelling gedaan 😛 Ik wil nog wel een paar meer van MoYou die ene die ik heb is zooo fijn! Ach misschien komt het vanzelf ooit wel een x

    • Marsha 31 Jan, 2015 om 11:35 Reply

      BPS? Tips voor websites ook welkom 😉

  4. […] Willen jullie weten waar ik mijn stamping plates koop, en welke nagellak ik gebruik om te stempelen? Lees dan dit artikel. […]

  5. evavandenberghEva 22 Feb, 2015 om 12:43 Reply

    Ik heb ook stamping plates van MoYou! Erg goed merk. Mash is ook goed, maar Bundle monster iets minder helaas.

Geef een reactie

