Abstract Nailart.

De laatste dagen heb ik de smaak goed te pakken qua nailart.
Vandaag heb ik wederom een nailart tutorial voor jullie.

image

Ik zag deze nailart ergens voorbij komen (geen idee meer waar) en het bleef in mn hoofd zitten.
Dus besloot ik om het maar gewoon uit te voeren.

Wat heb ik gebruikt:
– Base coat.
– Top coat.
– Picture Polish Mad Magenta.
– Picture Polish Shy Violet.
– Nail guides.

Stap 1:
Als eerste heb ik mijn nagels gelakt met een base coat.
Vervolgens met Mad Magenta en heb dit goed laten drogen en uitharden.

image

Stap 2:
Plak dan de nail guides op je nagels  (zie foto). Je kan ook gewoon striping tape gebruiken.

image

Stap 3:
Lak er dan Shy Violet overheen.

image

Stap 4:
Verwijder de nail guides.

image

Stap 5:
Nagelriemen schoonmaken, aflakken met topcoat en klaar.

image

image

Ik vind de kleuren combinatie erg leuk,  net als het eindresultaat.

image

Wat vinden jullie ervan?

image

5 thoughts on “Abstract Nailart.

  1. sabrina 28 Jan, 2015 om 20:42 Reply

    Inderdaad een mooie kleurencombinatie! Ideaal lijken me die nail guides.

  2. Petra 29 Jan, 2015 om 16:05 Reply

    wat een prachtige kleuren zijn beide en helemaal in combinatie met elkaar, erg mooi!

  3. misspinkynails 30 Jan, 2015 om 13:42 Reply

    Hij is erg leuk! Ik hou van de vinyls!

Geef een reactie

