Waves…

Vandaag heb ik weer een nailart tutorial voor jullie.
Uiteraard ga ik weer stap voor stap uitleggen hoe ik deze nailart gemaakt heb.

image

Wat heb ik gebruikt :
– Base coat.
– Matte top coat.
– Catrice Greyhound to Nowhere.
– Essence Dare to Kiss.
– Moyou stamping plate #02 (pro collection).
– Stempel en schraper.

Stap 1:
Als eerste heb ik mijn nagels gelakt met een base coat.
Vervolgens met Dare to Kiss. Laat dit goed drogen en uitharden.

image

Stap 2:
Breng wat Greyhound to Nowhere aan op je plate.

image

Stap 3:
Schraap het overtollige lak eraf.

image

Stap 4:
Haal je stempel kussen eroverheen.

image

Stap 5:
Stempel het op je nagel.

image

Stap 6:
Nagelriemen schoonmaken aflakken met matte topcoat en klaar.

image

image

Omdat Greyhound to Nowhere van zich zelf mat opdroogt vond ik het tof om het geheel dan ook af te lakken met een matte topcoat.

image

image

Zoals je wel vaker ziet bij mijn stempel nailarts gebruik ik niet alleen speciale stempel nagellak.
Gewone lakken stempelen ook prima.

Wat vinden jullie ervan?

image

8 thoughts on “Waves…

  1. misspinkynails 27 Jan, 2015 om 11:09 Reply

    En deze is prima geschikt er voor!!!

  2. Linda / Oh My Beauty 27 Jan, 2015 om 20:47 Reply

    Erg mooi!

  3. Petra 27 Jan, 2015 om 21:58 Reply

    wat een leuke stempels zijn dit, het is heel erg mooi geworden …

    • dailynailsart 28 Jan, 2015 om 09:12 Reply

      En ze werken ook ontzettend fijn. Dankjewel Petra.

  4. adejongvisagie 28 Jan, 2015 om 10:45 Reply

    Erg mooi! De kleuren afzonderlijk zou ik niet uitzoeken maar bij elkaar zijn ze zo mooi!
    Ik zou ook wel wat met die stempels willen doen. Het je een aanrader (winkel/webshop) om ze te kopen?

    • dailynailsart 28 Jan, 2015 om 10:50 Reply

      Dankjewel. Ik koop mijn stempel plates bij Dashica.nl . Er komt binnenkort een artikel online waarbij ik mijn plates laat zien, en waar ik ze koop

  5. Miriam - NailTalk 28 Jan, 2015 om 11:04 Reply

    Prachtige nail art!

Geef een reactie

