Blocks Nailart.

Maandag, dat betekent weer Nailart Monday op het blog.
Op instagram bij Yagala zag ik een toffe nailart.
Ik besloot om deze na te maken.

image

Yagala maakt echt hele leuke designs, zeker de moeite waard om haar te volgen.
Uiteraard leg ik weer stap voor stap uit hoe ik deze nailart gemaakt heb.

Wat heb ik gebruikt:
– Base coat.
– Top coat.
Nail Guides chevron patroon.
Honey Moon van Picture Polish.
Nymph van El Corazon.
– Striper pencil.

Stap 1:
Als eerste heb ik mijn nagels gelakt met een base coat.
Vervolgens met Honey Moon.
Laat dit goed drogen en uitharden.

image

Stap 2:
Plak de nail guides op je nagels  (zie foto ).

image

Stap 3:
Breng dan Nymph aan (zie foto).

image

Stap 4:
Verwijder de nail guides.

image

Stap 5:
Breng dan met je striper pencil en Nymph 2 lijnen aan.

image

Stap 6:
Nagelriemen schoonmaken,  aflakken met topcoat en klaar!

image

image

Ik vind het echt een hele leuke nailart en ga deze zeker vaker dragen, wellicht met een andere kleuren combinatie.

image

image

Wat vinden jullie ervan?

image

2 thoughts on “Blocks Nailart.

  1. misspinkynails 27 Jan, 2015 om 11:11 Reply

    Hij is echt super!!

Geef een reactie

