El Corazon: Kryptonite.

Vorige week konden jullie een prachtige nagellak van het merk El Corazon zien.
Namelijk Nymph, dat artikel gemist? Je kan hem hier terug lezen.
Vandaag heb ik wederom een mooie nagellak van El Corazon.

image

Kryptonite:
Het is een prachtige blauwe kleur.
Net als Nymph heeft Kryptonite ook mooie zilvere shimmers en flakies.

image

Deze nagellak is mooi dekkend in 2 laagjes en droogt ontzettend snel.

image

Door de Active Bio Gel formule krijgt de nagellak zelf een onwijs mooie glans en je krijgt zelfs het idee dat je een gel lak draagt.

image

Zonder topcoat heeft Kryptonite 4 dagen perfect op mijn nagels gezeten zonder chipwear.

image

El Corazon is verkrijgbaar bij Hypnotic polish en kost rond de €5,90.
Ik vind de prijs kwaliteit verhouding echt prima!

Dit product is mij ter review opgestuurd.

Wat vinden jullie ervan?

image

3 thoughts on “El Corazon: Kryptonite.

  1. Natasja 23 Jan, 2015 om 09:31 Reply

    Die is mooi zeg!

  2. […] tijd geleden ontving ik 3 prachtige lakken van El Corazón. Nymph en Kryptonite konden jullie al zien, maar ik heb er nog 1 die ik graag met jullie wil […]

  3. […] heb ik gebruikt: – Base coat. – Top coat. – El Corazon Kryptonite. – El Corazon Nymph. – Zilveren nagellak van Trind. – Zwarte nagellak van […]

Geef een reactie

