Green Marble nails.

Vandaag heb ik weer een nailart voor jullie.
Het is al een tijd geleden dat ik een marble nailart had gemaakt, dus ik vond het wel tijd worden.

image

Enige tijd geleden heb ik deze gemaakt.

image

De tutorial vind je hier.

Vandaag heb gekozen voor een rustigere variant waarbij ik maar 2 kleuren gebruikt heb.

Wat heb ik gebruikt :
– Base coat.
– Top coat.
– El Corazon Nymph.
– Picture Polish Honey Moon.
– Spray flacon met nagellak remover.
– Bekertje water op kamertemperatuur  (spa blauw).

Stap 1:
Als eerste heb ik mijn nagels gelakt met een base coat. Dit zorgt voor een goede egale basis en het zorgt ervoor dat je nagels niet verkleuren.  Hier vind je er een artikel over.
Vervolgens heb ik mijn nagels gelakt met Honey Moon.

image

Stap 2:
Vul een bekertje water en laat dit op kamertemperatuur komen.

image

Stap 3:
Laat een druppeltje Nymph erin ‘vallen’.
En wacht tot deze zich goed verspreid.

image

Stap 4:
Spray er dan wat nagellak remover overheen.

image

Stap 5:
Leg je nagel op het water, en haal dan je nagel er dan weer vanaf.

image

Stap 6:
Herhaal dit voor iedere nagel.
Nagelriemen schoonmaken,  aflakken met topcoat en klaar.

image

image

Ik vind ze erg leuk geworden,  door de rustige kleur keuze krijg je ook een vrij rustig resultaat wat ik erg leuk vind.

Wat vinden jullie ervan?

image

2 thoughts on “Green Marble nails.

  1. Miriam - NailTalk 22 Jan, 2015 om 10:07 Reply

    Had denk ik toch iets andere kleurtjes gekozen maar effect is leuk!

  2. Petra 22 Jan, 2015 om 18:56 Reply

    het ziet er heel mooi uit…top!

Geef een reactie

