Dare to Kiss.

Vandaag heb ik een nagellak van essence.
De kleur vind ik persoonlijk alleen niet helemaal bij mij passen.
De finish daarentegen is wel erg mooi…

image

Waarom ik deze kleur niet bij mij vind passen?
Door de kleur heb ik het idee dat mijn nagels zelf een beetje weg vallen.
Kijk mee, en oordeel zelf…

188 Dare to Kiss:
Het is een hele lichte roze nude kleur.
De lak zelf bevat prachtige shimmers.

image

Vandaar ook het Satin effect.
De kleur is mooi en goed dekkend in 2 dunne laagjes.

image

De droogtijd is echt ontzettend snel.
Hierdoor kon ik dus snel door met mijn nailart. (Deze zal binnenkort online komen)

image

De lak zelf droogt een beetje semi mat op wat ik persoonlijk wel mooi vind.

image

En? Vinden jullie ook dat deze kleur niet helemaal bij mij past?

image

4 thoughts on “Dare to Kiss.

  1. Miriam - NailTalk 21 Jan, 2015 om 10:45 Reply

    Ook geen kleurtje voor mij maar de perfecte kleur voor de bewoners vh verzorgingshuis. Die kiezen elke week weer deze kleur. Weliswaar met topcoat voor de glans.

    • dailynailsart 21 Jan, 2015 om 11:02 Reply

      Dan wordt de lak van je toch nog goed gebruikt ☺

  2. misspinkynails 21 Jan, 2015 om 13:22 Reply

    Ik vind de lak juist wel mooi. Het valt niet op en is daardoor een perfecte nude kleur die je gewoon echt een nude gevoel geeft 😉 Dat het niet is wat wij gewend zijn is weer een ander verhaal 😛

  3. Linda / Oh My Beauty 21 Jan, 2015 om 22:01 Reply

    Hmm, voor mij is het ook niks. Maar als je dol op nude bent, dan is het een prima lakje!

Geef een reactie

