Outfit: Black White and off white!

Outfit foto’s maken vind ik echt leuk om te doen.
Nu heb ik een vriendin die een hele goede camera heeft en zo nu en dan mijn outfit foto’s maakt.
Ik merk dat de kwaliteit met die camera stukken beter is als wanneer ik ze met mijn telefoon maak.

image

Als de gelegenheid zich voor doet dan maak ik het liefst foto’s met haar.
Ook probeer ik anders te zijn dan andere die outfit  foto’s maken.
Zo wel met de achtergrond als op de foto’s  zelf.
Van de week heb ik dus outfit foto’s gemaakt inclusief hond!

image

Ik vind de foto’s zo gaaf geworden dat ik gewoon weg niet kon kiezen welke ik online wilde hebben.
Dus bij deze, je bent gewaarschuwd, deze outfit post bevat veel foto’s.

image

image

image

image

Deze Duitse Dog is echt een perfecte hond voor foto’s!
Ze blijft lekker relaxed naast je staan en kijkt zo nu en dan zelfs perfect de camera in.
image

image

image

Toen ik naast haar ging zitten kreeg ik onwijs veel kusjes en dat resulteerde in te schattige foto’s.

image

image

image

Schoenen: Nike.
Broek: Only.
Shirt: Only
Vest: Primark.

Foto’s door J.

Wat vinden jullie ervan?
image

2 thoughts on “Outfit: Black White and off white!

  1. misspinkynails 20 Jan, 2015 om 13:54 Reply

    Die hond is echt je perfecte accessoire!

Geef een reactie

