Nagel verzorging routine.

Er wordt veel tegen mij gezegd dat mijn nagels er zo mooi en verzorgd uit zien.
Direct daarna krijg ik dan de vraag, hoe doe je dat?
Ik besloot om hier een kort artikel over te maken.

image

Als ik mijn nagels in wil korten gebruik ik een grove vijl. Mijn nagels knip ik dan ook nooit.
Waarom?  Zo creëer je kleine haar scheurtjes in je nagels.

image

Vervolgers vijl ik mijn nagels in vorm met een glasvijl.
Ik heb gemerkt dat sinds ik over ben gestapt van een gewone vijl, naar een glas vijl mijn nagels minder snel scheurtjes krijgen.

Daarna lak ik mijn nagels met Duri Rejuvacote.
Dit zorgt ervoor dat mijn nagels sterk worden, sneller groeien en minder snel scheuren.
Hier vind je een uitgebreid review over dit product.

image

Daarna lak ik mijn nagels met een base coat.
Dit zorgt voor een mooie egale basis en zorgt ervoor dat de nagellak kleuren niet in mijn nagels trekken.

In de avond als ik naar bed ga duw ik mijn nagelriemen terug en breng de Benecos nailcare oil aan.
Oké, oké ik geef het toe, dit schiet er nog wel eens bij in, maar ik probeer het zo vaak mogelijk te doen.

image

De rest van de dag smeer ik mijn handen in met Dove winter care.
Dit product gaat dan ook overal mee naar toe.

image

Dit is mijn nagel verzorging routine.
Hoe verzorgen jullie je nagels?

image

3 thoughts on “Nagel verzorging routine.

  1. Ilse 15 Jan, 2015 om 17:28 Reply

    Handige routine! Ik gebruik alleen handcreme en verder heb ik altijd nagellak op mijn nagels 😉

  2. misspinkynails 19 Jan, 2015 om 12:50 Reply

    Ik vijl mijn nagels altijd! De verzorging schiet er nog wel eens bij in maar waar ik kan probeer ik het wel te doen!

  3. Wendela 20 Jan, 2015 om 09:39 Reply

    Ik vijl mijn nagels, zowel met een gewone vijl als met een glansvijl (op de nagels). Mijn nagelriemen worden bijna dagelijks naar beneden geduwd. En gebruik Ginseng crème voor mijn enorm droge handen. Voor de rest schiet het er bij mij ook in. Geen olies o.i.d. 🙂

Geef een reactie

