Chanel: 483 Vendetta

In begin 2014 had ik een cadeau bon gekregen van de Ici Paris.
Deze was maar geldig tot 31 december 2014.
Na de kerst ben ik dus even naar de winkel gegaan want ik wilde deze bon toch nog gebruiken.

image

Het geluk was met mij, want er was ook nog sale!
Ik wilde deze bon graag besteden aan een Chanel nagellak.
Normaal gesproken kosten deze €23,95.
Met de sale korting en mijn cadeau bon heb ik uiteindelijk maar €3,95 betaald!
Goede deal toch?

Helaas laat Vendetta zich niet goed op foto’s vast leggen, maar ik heb mijn best gedaan.

483 Vendetta:
Het is een hele mooie donker paarse kleur met rode shimmers erin.
Als de zon op je nagels schijnt dan zie je de shimmer erg goed.

image

Zo in de schaduw komt de kleur dan ook niet goed over en oogt deze nog donkerder als dat deze daadwerkelijk is.

image

Met 2 dunne laagjes had ik een volledige en goede dekking.
De nagellakken van Chanel drogen ook erg snel op.

image

Hieronder nog foto’s die ik heb genomen met extra licht.
Daar zie je de mooie shimmers en zie je dat de nagellak echt paars is van kleur.

image

image

Ik ben weer erg blij met dit Chanel lakje.

Wat vinden jullie ervan?

image

11 thoughts on “Chanel: 483 Vendetta

  1. Celeste 14 Jan, 2015 om 08:44 Reply

    Oh wauw! Wat een ontzettend mooie kleur. Echt prachtig! Die zou ik ook wel willen hebben!

  2. Natasja 14 Jan, 2015 om 10:25 Reply

    Mooi!!

  3. Julie 14 Jan, 2015 om 12:27 Reply

    Wat een prachtige kleur! Goed dat je dit met zoveel korting hebt kunnen kopen, anders is het wel heel prijzig! 🙂

    • dailynailsart 14 Jan, 2015 om 20:19 Reply

      Het zijn prijzige lakken, maar het is het wel waard

  4. Mandy (BellaMandy) 14 Jan, 2015 om 20:06 Reply

    Mooi lakje zeg! Op de eerste paar foto’s vond ik ‘m niet zo spannend, maar op de foto’s waar de shimmer/glans te zien is vind ik hem prachtig!

    • dailynailsart 14 Jan, 2015 om 20:19 Reply

      In het echt is ie nog mooier. Maar zoals ik al aangaf in het artikel laat deze nagellak zich moeilijk vast leggen

  5. Jewel-Nails.nl 14 Jan, 2015 om 20:07 Reply

    Oh wat een mooie kleur! Vooral die laatste foto’s zijn echt wauw! 🙂

    • dailynailsart 14 Jan, 2015 om 20:20 Reply

      Ik hoop dat de kleur een beetje goed over kwam bij de foto’s met extra licht.

      • Jewel-Nails.nl 14 Jan, 2015 om 20:40

        Ja daar vind ik ze heel duidelijk en ‘echt’ overkomen!

  6. Miriam - NailTalk 15 Jan, 2015 om 09:59 Reply

    Mooie lak zeg, prachtig!

  7. misspinkynails 19 Jan, 2015 om 12:51 Reply

    Prachtige lak zeg!

Geef een reactie

