Greyhound to Nowhere

De nieuwe LE van Catrice genaamd VISIONairy ligt al een paar dagen in de winkels.
Om heel eerlijk te zijn vond ik de lakken niet heel bijzonder.
Ik kreeg niet het: moet ik hebben gevoel.
Op 1 lakje na!

image

De vorm van de flesjes vind ik wel heel leuk.
Vierkant en lekker compact, ze hebben wat weg van de Chanel nagelakken qua vorm.

C04 Greyhound to Nowhere:
Het is een mooie grijze kleur met prachtige shimmers erin.

image

De finish is mat, hierdoor vallen de shimmers wel wat weg.
Toch vind ik het een prachtige kleur.

image

Waar ik mij over verbaasde was de dekking.
Met 1, ja je leest het goed  EEN, laagje was de nagellak volledig dekkend!

image

Nog een voordeel,  de lak droogt ontzettend snel op.
Heb je je 10 nagels gelakt dan is de eerste al droog!

image

image

De laatste tijd kocht ik geen Catrice lakken, althans liever niet.
Waarom? Omdat de kwastjes vaak scheef waren, uitstekende haartjes hadden enz.
Dat is bij dit flesje dus niet het geval.
Nog een pluspunt  dus!

Wat vinden jullie ervan?

image

9 thoughts on “Greyhound to Nowhere

  1. zomijntje 13 Jan, 2015 om 10:17 Reply

    Tof! Vroeger droeg ik wel eens zwart maar dat vind ik echt té..maar dit is dan een leuke nieuwe optie. Ik ga hem vandaag denk ik even scoren, dat is van het kruidvat toch? Ik vind hem erg mooi ^_^. Thanx for sharing…liefs

    • dailynailsart 13 Jan, 2015 om 10:18 Reply

      Ja klopt, gewoon verkrijgbaar bij het kruidvat en kost rond de €3,-.

  2. misspinkynails 13 Jan, 2015 om 14:02 Reply

    Ja ik ben ook echt gek op deze lak geworden! De dekking, finish en eigenlijk alles aan de lak is top!

    En idd dat is voor mij ook een reden dat er de laatste tijd weinig Catrice lakken bij kwamen. Maar als dit de nieuwe kwastjes worden is het zeker een verbetering!

    • dailynailsart 13 Jan, 2015 om 14:03 Reply

      Als dit idd de nieuwe kwastjes worden, dan zal ik ongetwijfeld weer vaker dit merk kopen.

  3. Linda / Oh My Beauty 13 Jan, 2015 om 15:14 Reply

    Wat een bijzonder lakje! Ik vind hem wel mooi!

  4. Miriam - NailTalk 13 Jan, 2015 om 17:54 Reply

    Rest van de LE deed me niks maar deze is wauw!

  5. misspinkynails 19 Jan, 2015 om 12:52 Reply

    Ik zie dat ik al had gereageerd maar ik wil je nog even een bevinding met je delen! De lak is ook prachtig om mee te stempelen 😉

    • dailynailsart 19 Jan, 2015 om 12:55 Reply

      Daar ben ik idd ook net achter gekomen! Maar thnx voor de tip anyway ☺

Geef een reactie

