Matte stripes.

Maandag, dat betekent weer Nailart Monday op het blog.
Laatst ontving ik van El Corazon een aantal prachtige lakken.
1 daarvan die heeft een matte finish, en deze wilde ik dus graag gebruiken.

image

Wat heb ik gebruikt:
– Base coat.
– Matte topcoat.
– MoYou London stamping plate.
– Stempel en schraper.
– Witte striper (max)
– Nail guides.

Stap 1:
Als eerste heb ik mijn nagels gelakt met een base coat.
Vervolgens met de basis kleur.
Laat dit goed drogen en uitharden voor je verder gaat.

image

Stap 2:
Plaats een nail guide over het midden van je nagel.

image

Stap 3:
Stempel dan het MoYou London patroon op je nagel.

image

Stap 4:
Verwijder de nail guide.

image

Stap 5:
Zet dan nog 2 lijnen met de witte striper.

image

Stap 6:
Nagelriemen schoonmaken,  aflakken met de matte topcoat en klaar!

image

image

Ik vind het zelf een erg leuke nailart geworden,  helemaal met de matte finish.
Uiteraard kan je er ook voor kiezen om een gewone top coat te gebruiken.

Wat vinden jullie ervan?

image

4 thoughts on “Matte stripes.

  1. zomijntje 12 Jan, 2015 om 09:45 Reply

    Mooi Daphne! Hihi, dus toch niet geheel wat ik dacht (dat wat ik op je Instagram foto hiervan reageerde)…ik heb teveel fantasie denk ik?! ^_~
    Fijne dag, en liefs, Mijntje.

  2. misspinkynails 12 Jan, 2015 om 14:07 Reply

    Ik kan dit soort simpele kunstwerkjes wel waarderen!

  3. Miriam - NailTalk 12 Jan, 2015 om 15:14 Reply

    Leuk gedaan!

  4. Linda / Oh My Beauty 12 Jan, 2015 om 22:20 Reply

    Dat heb je leuk gedaan!

Geef een reactie

