Goede voornemens, heb ik ze?

Ieder jaar weer hoor je mensen hun goede voornemens op 1 januari.
Wat vind ik daarvan, en heb ik ze zelf ook?

image

Stoppen met roken, afvallen, meer gaan sporten, gezonder gaan eten.
Dat zijn toch wel de meest voorkomende goede voornemens.
Op zich vind ik het goed dat mensen ze hebben, maar vaak na een maand houden ze zich er al niet meer aan.

Daarom vind ik dan ook dat je haalbare doelen moet stellen.
Iets wat je echt in dit jaar gedaan krijgt en zonder moeite is vol te houden.

Ik zelf heb aan de ene kant wel goede voornemens,  maar dan tot betrekking tot mijn blog.

Graag wil ik een nog groter publiek gaan trekken op mijn blog.
Zo wil ik meer outfit posts gaan plaatsen,  ik merk dat ik dit erg leuk vind om te doen.
Ook aan mijn bezoekers aantallen merk ik dat het goed bevalt.

Voor de rest zou ik graag een goede camera willen en een laptop.
Nu doe ik nog steeds alles met mijn Samsung Note 3.
YUP! alles wat op mijn blog komt heb ik gedaan met mijn telefoon.

Voor de rest hoop ik natuurlijk dat ook dit jaar mijn lezers/volgers blijven lezen en volgen, en uiteraard reageren.

Hebben jullie goede voornemens?

image

4 thoughts on “Goede voornemens, heb ik ze?

  1. Petra 9 Jan, 2015 om 10:57 Reply

    Ik denk dat je wel gelijk hebt met dat goed voornemens wel haalbaar moeten zijn in dat jaar, Zelf maak ik nooit goede voornemens,Als ik iets nodig vind om te doen wacht ik daarmee niet speciaal tot 1 januari…

    • dailynailsart 9 Jan, 2015 om 15:09 Reply

      Dat vind ik ook. Je kan elke dag van het jaar beginnen

  2. misspinkynails 9 Jan, 2015 om 13:35 Reply

    Ik heb geen goede voornemens… Als ik het wil kan dat ook op 4 april of 27 juni of nou ja noem maar wat! Als je perse iets wil bereiken kan dat iedere dag 365 dagen per jaar! En dan zou ik het inderdaad doelen noemen ipv goede voornemens.

    Ach iedereen doet het op zijn eigen manier! Als je er maar iets haalbaars van maakt en je blijft genieten van het leven!

Geef een reactie

