El Corazon: Nymph.

Laatst ontving ik 3 prachtige nagellakken van het merk El Corazon.
Op hun Instagram account was ik al helemaal verliefd geworden op de lakken, en was daarom ook erg blij dat ik ze nu ook in bezit heb.

image

De inhoud van de nagellak is maar liefst  16 ml. Daar kan ik wel even mee vooruit.

Ook staat er op het nagellak flesje dat het een Active  Bio-Gel lak is.
Na wat research ben ik eruit gekomen wat het is.
Het zorgt voor een lange houdbaarheid op de nagels, makkelijk aan te brengen en een gel look als finish.

De enige naam die ik kon vinden op het flesje zelf was: Nymph.

image

Nymph:
Het is een prachtige kleur groen, een beetje moss groen.

image

Met daarin holografische flakes!
I love it!

image

Het is een jelly lakje, dus ik was een beetje bang voor de dekking.
Toch heb je met 2 dunne laagjes een prima dekking.
Met 3 laagjes wordt de kleur groen net iets intenser, persoonlijk vond ik dit ook mooier.

image

Op de foto’s draag ik dan ook 3 laagjes, zonder topcoat.
De glans van de lak zelf is echt prachtig!

image

Ik heb Nymph 4 dagen op mijn nagels gehad zonder topcoat en het bleef perfect zitten!

image

El Corazon kan je kopen via de officiële site, maar grotendeels is in het Russisch en is dus wat lastiger om te bestellen.
Via Hypnotic Polish is het een stuk makkelijker verkrijgbaar.
Voor Nymph betaal je dan €5,90.

Ik vind het een prima prijs kwaliteits verhouding.

Dit product is mij ter review aangeboden.

Wat vinden jullie ervan?

image

11 thoughts on “El Corazon: Nymph.

  1. Petra 8 Jan, 2015 om 20:34 Reply

    wat een aparte groene tint, erg mooi…de meeste lakken va El corazon spreken mij toch wel heel erg aan

  2. Miriam - NailTalk 9 Jan, 2015 om 10:27 Reply

    Heel mooi lakje! Prachtige kleur

  3. misspinkynails 9 Jan, 2015 om 13:36 Reply

    Hij is prachtig! Ik ben zo benieuwd iedere keer naar de lakken van EC

    • dailynailsart 9 Jan, 2015 om 15:10 Reply

      Ik ben er echt heel blij mee. De lakken van EC zijn gewoon prachtig en fijn en in gebruik

    • dailynailsart 9 Jan, 2015 om 15:10 Reply

      Ik ben er echt heel blij mee. De lakken van EC zijn gewoon prachtig en fijn en in gebruik .

  4. […] heb ik gebruikt : – Base coat. – Top coat. – El Corazon Nymph. – Picture Polish Honey Moon. – Spray flacon met nagellak remover. – Bekertje […]

  5. […] een prachtige nagellak van het merk El Corazon zien. Namelijk Nymph, dat artikel gemist? Je kan hem hier terug lezen. Vandaag heb ik wederom een mooie nagellak van El […]

  6. […] Top coat. – Nail Guides chevron patroon. – Honey Moon van Picture Polish. – Nymph van El Corazon. – Striper […]

  7. […] tijd geleden ontving ik 3 prachtige lakken van El Corazón. Nymph en Kryptonite konden jullie al zien, maar ik heb er nog 1 die ik graag met jullie wil […]

  8. […] eind resultaat. Tja, ik ben nou eenmaal een holo fan. A England is verkrijgbaar in de webshop van Nailpaintlove, en goed nieuws, El Corazon kan je daar nu ook […]

  9. Nymph Stripes. | Dailynailsart 18 Mei, 2015 om 06:10 Reply

    […] Wat heb ik gebruikt: – Base coat. – Top coat. – Striping tape. – Sinful Colors: Snow Me White. – El Corazon: Nymph. […]

Geef een reactie

