Nagellak die nog online moet komen.

Soms heb ik een periode op mijn blog dat ik alle lakken die ik heb, al online zijn gekomen.
Dan ben ik eigenlijk een beetje verplicht om een nailart online te zetten of een ander soort artikel.

image

Nu is er dus een periode aangekomen op mijn blog waarbij ik genoeg lakken heb die nog online moeten komen.
Deze wil ik jullie graag alvast laten zien, zodat jullie een beetje weten wat er de komende tijd op mijn blog zal verschijnen.

El Corazon:
3 prachtige lakken, van mooie glitters tot een matte finish.

image

Essence:
Van essence heb ik ook nog 2 lakken, die op het oog best veel op elkaar lijken qua kleur.

image

Catrice:
Waarom ik een lak gekocht heb van Catrice,  vraag het me niet. De kwasten zijn tegenwoordig echt bagger.
Laten we het erop houden dat ik de kleur mooi vond.

image

Chanel:
Tja, wat valt er verder te zeggen over Chanel….

image

Welke lak zouden jullie graag als eerste voorbij willen zien komen?

image

4 thoughts on “Nagellak die nog online moet komen.

  1. Natasja 7 Jan, 2015 om 09:19 Reply

    Chanel!!!!! Oehh daar ben ik benieuwd naar!! 🙂 😛 <3<3

  2. Petra 7 Jan, 2015 om 21:53 Reply

    Prachtige lakken, vooral de lakken van EL Corazon spreken mij erg aan

  3. misspinkynails 9 Jan, 2015 om 13:40 Reply

    Wat een beauties. Ik wil ze allemaal graag zien! 😛

Geef een reactie

