Outfit: Nieuwe Winterjas.

Bij Sans-Online hebben ze hele leuke items.
Van mooie jassen, jeans, truien tot aan leuke accessoires.
Ze hadden laatst ook een goede sale, waarbij ik dus mijn slag heb gemaakt voor een nieuwe jas.

image

Laatst deed ik mee aan hun bloggers battle, die heb ik helaas niet gewonnen.
Wel kreeg ik €35,- aan shop tegoed.
Voor €15,- kocht ik een leuk blousje en voor €15,- kocht ik deze winterjas.

De kleur van de jas is licht bruin, en past perfect bij mijn Ugg laarzen.

image

De jas heeft een afneembare capuchon en zakken die groot genoeg zijn voor mijn sleutels en telefoon.

image

In de taille zitten ook touwtjes die je aan kan trekken zodat het net wat meer vorm geeft aan je lichaam.

image

Ik ben erg blij met deze goede, warme winterjas.

image

Wat vinden jullie ervan?

image

One thought on “Outfit: Nieuwe Winterjas.

  1. Natasja 6 Jan, 2015 om 10:54 Reply

    Leuke jas zeg! Staat leuk bij je laarzen:-)

Geef een reactie

