Blog Update.

Normaal gesproken komt er op maandag de Nailart Monday online.
Door de afgelopen feestdagen is het allemaal een beetje langs mij heen gegaan.

image

Druk druk druk!
Ik heb er daarom voor gekozen om niks online  te plaatsen.
Waarom?, omdat ik dan voor mijn gevoel me niet 100% kan focussen en dus niet tevreden ben over mijn artikelen.

De vakantie is voorbij, en het gewone leven begint weer.
Ik ga dan dus ook vanaf morgen weer lekker bloggen.

Hebben jullie nog suggesties wat jullie graag op mijn blog willen lezen?
Let me know in de comments.

image

2 thoughts on “Blog Update.

  1. misspinkynails 6 Jan, 2015 om 16:48 Reply

    Ik had precies hetzelfde gevoel afgelopen weken maar het normale leven is weer begonnen dus ook het bloggen 🙂

  2. zomijntje 12 Jan, 2015 om 09:59 Reply

    Ik zit nog steeds in ’n soort feestflow…want mijn zoontje was ook jarig en Januari is een drukke maand hier in de familie met verjaardagen. Maar moet nu ook echt weer aan de slag met bloggen want wil geen volgers verliezen.
    Succes met je leuke blog! Ik heb je gedeeld op meerdere van mijn platforms, mensen moeten jouw nailart en tutorials gewoon zien. Het is zo mooi en goed uitgelegd wat je doet.
    Heel veel succes en geluk + plezierrr voor 2015 gewenst.
    Groetjes, Mijntje.

Geef een reactie

