Mijn favoriete nailarts van 2014

Morgen nacht is het dan zover,  we sluiten 2014 af en beginnen aan een nieuw jaar.
2015, een jaar waarin ik hoop nog meer te groeien met mijn blog en nog vele nailarts ga maken.
image

Afgelopen jaar heb ik menig nailarts gemaakt en ik vond het wel leuk om mijn favorieten te laten zien.

Bij elke nailart heb ik ook de link geplaatst naar het artikel waarbij je de tutorial kan vinden.

Ik begin met een vrolijke Flower Gradiënt  nailart mét stempel techniek.

image

The Whimsy Bel-Argus nailart.
Deze heb ik al in vele kleuren combinaties gedragen en blijft echt een favoriet.

image

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten ben ik een groot fan van de watermarble techniek.
Zo heb ik ook een keer de Splatterd Watermarble nails gemaakt.
Dit is zó leuk om te doen!

image

Deze nailart tutorial is volgens mij het best bekeken artikel van het afeglopen jaar.
Groen en Strikjes, simpel maar erg leuk!

image

Jullie weten ook dat ik geen groot fan ben van de kleur roze op mijn nagels.
Sinds ik het steeds vaker draag, kan ik de kleur beter waarderen.
Deze Pink Watermarble vind ik persoonlijk mijn best gelukte watermarble ever.

image

Wederom een watermarble, de Happy Watermarble.
Gebruik gemaakt van allemaal vrolijke kleuren, en het patroon vind ik ook goed gelukt.

image

Deze Holographic Stripes nailart ga ik zeker nog een keer maken met een andere kleuren combinatie.

image

Bepaalde nailart technieken vragen veel geduld en werk, maar het resultaat vind ik altijd zo mooi.
Zo vind ik de techniek Braided nails erg leuk om te doen, en je kan eindeloos combineren met kleuren.
De Braided Benecos nailart.

image

Dit zijn mijn favorieten van het afgelopen jaar.
Wil je alle nailarts zien die ik heb gemaakt?
Je kan ze vinden op de Nailart Tutorial Pagina.

image

8 thoughts on “Mijn favoriete nailarts van 2014

  1. Jewel-Nails.nl 30 Dec, 2014 om 10:26 Reply

    Oh die splatterd watermarble is heel mooi! Heel leuk overzicht 🙂

  2. misspinkynails 30 Dec, 2014 om 11:06 Reply

    Vind ze allemaal prachtig!!

  3. Petra 30 Dec, 2014 om 19:03 Reply

    Tjonge, eigenlijk zijn ze allemaal echt prachtig, echt mooi!

    • dailynailsart 30 Dec, 2014 om 19:08 Reply

      Dankjewel Petra, ik vond het zelf ook wel lastig kiezen ☺

  4. Ilse 30 Dec, 2014 om 19:25 Reply

    Wat een super mooie nailarts! Die groene met strikjes is zo leuk!

  5. Miriam - NailTalk 31 Dec, 2014 om 14:34 Reply

    Je watermarble is fantastisch! Leuk om een overzicht te zien! Fijne jaarwisseling Daphne en de beste wensen alvast!!

Geef een reactie

