Fire Work nails.

Zo, de kerstdagen zitten er weer op en we maken ons alweer klaar voor Oud en Nieuw.
Daar horen natuurlijk ook leuke en feestelijke nagels bij.

image

Wat heb je nodig:
– Base coat.
– Top coat.
– Zwarte nagellak.
– Witte nagellak.
– Vrolijke kleuren nagellak.
– Glitter topcoat.
– Nailart pencil.

Stap 1:
Als eerste heb ik mijn nagels gelakt met een base coat.
Vervolgens heb ik ze zwart gelakt.
Laat dit goed drogen voor je verder gaat.

image

Stap 2:
Maak met je nailart pencil en witte nagellak ‘sterretjes’.
Laat drogen.

image

Stap 3:
Maak dan de witte ‘sterretjes’ vrolijk met de kleur nagellak.

image

Stap 4:
Breng een glitter nagellak eroverheen aan.

image

Stap 5:
Nagelriemen schoonmaken, aflakken met topcoat en klaar.

image

Ik heb ervoor gekozen om alleen mijn ringvinger en duim te voorzien van vuurwerk.
Zo blijft het toch een beetje een rustig geheel maar wel feestelijk.

Waarom ik eerst de sterretjes met wit heb gedaan,is omdat de felle kleuren dan beter naar boven komen op de zwarte  basis.

Wat vinden jullie ervan?

image

6 thoughts on “Fire Work nails.

  1. francien 29 Dec, 2014 om 07:39 Reply

    Leuk weer je nagels ! Ze zijn wel kort ben ik niet van je gewend 🙂 groetjes !

    • dailynailsart 29 Dec, 2014 om 07:42 Reply

      Dankjewel. Ja klopt, er was er 1 flink ingescheurd dus heb ze allemaal weer kort gedaan. Maar ook wel goed,want zo kunnen mensen met korte nagels zien dat je ook leuke nagels kan hebben.

  2. Jewel-Nails.nl 29 Dec, 2014 om 09:44 Reply

    Heel leuk gedaan!

  3. Miriam - NailTalk 29 Dec, 2014 om 11:12 Reply

    Leuk en feestelijk!

  4. Petra 29 Dec, 2014 om 20:48 Reply

    wat leuk, juist door de accentnagels word hij zo echt NYE…echt mooi!

Geef een reactie

