Outfit: Fluffy vest

Bij de opening van de Primark in Den Haag kocht ik een lekker warm fluffy vest.
In dat artikel vertelde ik al dat jullie dat vest ongetwijfeld in een outfit post zouden zien.
Bij deze!

image

Door het warme vest kan ik mijn ‘herfst’ jasje nog steeds aan.
Het vest is echt heerlijk warm, en ik denk er zelfs over om er nog 1 te halen in een andere kleur.
image

image

Ook draag ik mijn fijne laarzen van Ugg, ze zijn ook heerlijk warm.
Wel merk ik dat ik het nog wat lastig vind om te combineren.
image

image

Zo heb ik een basic zwart shirt aan, maar om de bruine kleur van mijn laarzen toch nog terug te laten komen, kozen ik voor deze sjaal.
image

image

Shirt: Only.
Vest: Primark.
Jas: Only.
Laarzen: Ugg.
Sjaal: markt.

Foto’s door J.

Wat vinden jullie ervan, en wat vinden jullie van de kwaliteit van de foto’s?

image

5 thoughts on “Outfit: Fluffy vest

  1. Natasja 24 Dec, 2014 om 14:01 Reply

    Zie je vest bijna niet! Nog maar een X voorbij laten komen dan;-):-)

    • dailynailsart 24 Dec, 2014 om 16:18 Reply

      Dat is waar. Maar dit vest is nu al favoriet dus die komt ongetwijfeld nog een keer voorbij in een outfit post. ☺

  2. Dresses and daisies 26 Dec, 2014 om 23:24 Reply

    Prachtige foto’s met die outfit 🙂

  3. Margo 27 Dec, 2014 om 17:35 Reply

    Hele mooie foto’s! Gaaf effect, nieuwe camera toevallig? 😉

    • dailynailsart 27 Dec, 2014 om 18:41 Reply

      Dankjewel! Nee ik zelf geen nieuwe camera, maar de persoon die ze gemaakt heeft, heeft een geweldige camera ☺

Geef een reactie

