Twisted Christmas nails.

De kerstdagen komen nu er nu echt aan.
1ste kerstdag ben ik thuis met mijn vriend en gaan we lekker films kijken.
2de kerstdag gaan we naar zijn oma.
Gezelligheid!  Daar horen natuurlijk ook leuke kerst nagels bij.

image

Deze nailart is eigenlijk heel simpel, en je hebt qua nailart spullen alleen stripers nodig.

Wat heb ik gebruikt:
– Base coat.
– Chanel Frenzy.
– Gouden glitter striper (max).
– Zilveren glitter striper (max).
– Top coat.

image

Stap 1:
Als eerste heb ik mijn nagels gelakt met een base coat.
Vervolgens met Chanel Frenzy.
Laat dit goed drogen en uitharden.

image

Stap 2:
Zet dan met de zilveren glitter striper lijnen (zie foto).

image

Als je wilt kan je het zo laten, aflakken met topcoat en je bent klaar.
Zelf vond ik het wel leuk om nog een stapje verder te gaan.

Stap 3:
Zet met de gouden glitter striper wederom lijnen, vlak langs de zilveren.

image

Stap 4:
Nagelriemen schoonmaken, aflakken met top coat en klaar!

image

Ik vind de combinatie goud en zilver wel erg leuk.
Vind je het zel ‘to much’ kan je er natuurlijk voor kiezen om maar 1 kleur te doen.

Wat vinden jullie ervan?

image

8 thoughts on “Twisted Christmas nails.

  1. Miriam - NailTalk 23 Dec, 2014 om 09:44 Reply

    Mooi en chique!

  2. Ilse 23 Dec, 2014 om 16:32 Reply

    Leuke nailart! Heel feestelijk

  3. Anney 23 Dec, 2014 om 18:06 Reply

    Ben jaloers op jou mooie nagels

    • dailynailsart 24 Dec, 2014 om 16:19 Reply

      Goede verzorging is een must voor mooie en sterke nagels.

  4. Petra 23 Dec, 2014 om 19:54 Reply

    Het is zeker niet “to much”, ik vind het heel, heel erg mooi!

Geef een reactie

