Snowflakes.

Van de week konden jullie de prachtige combinatie van Aperitif en Pixie Dust zien.
image

Ik vond het een hele geschikte combinatie voor de feestdagen, alleen besloot ik nog een stapje verder te gaan.
image

Zo maakte ik erover heen nog wat snowflakes.
image

Dit deed ik met een dun nailart pencil en witte nagellak (Snow me White van Sinful Colors ).
image

Door de shimmers van Pixie Dust lijkt het net alsof het ijs is dat zo glinstert.

Wat vinden jullie ervan?
image

5 thoughts on “Snowflakes.

  1. Miriam - NailTalk 19 Dec, 2014 om 10:30 Reply

    Wat leuk gedaan! 😀

  2. Petra 19 Dec, 2014 om 19:18 Reply

    ik vind het een heel erg mooie nail art, erg leuk….

  3. misspinkynails 22 Dec, 2014 om 12:39 Reply

    Ik vind het effect echt super leuk!

Geef een reactie

