Aperitif en Pixie Dust.

Pixie dust is een prachtige topper van  Essence.
Ik heb deze al over veel kleuren gedragen, en iedere keer verbaas ik mij hoe mooi het resultaat is.

image

Nu de feestdagen eraan komen zie je veel rode nagels voorbij komen.
De ene kleur rood is net iets heftiger als de ander.
Zo heb ik dus Aperitif in mijn stash van het merk Essie.
Dit is een vrij heftige kleur rood en niet iedereen houd daarvan.

image

Dus ik besloot om deze te combineren met Pixie Dust.

image

Zoals je ziet krijg je een totaal andere kleur met prachtige shimmers.
Lekker feestelijk toch?

image

De heftige kleur rood valt helemaal weg, en je krijgt er een soort duochroom kleur voor terug.

image

Ik heb maar 1 laagje Pixie Dust aangebracht.

image

Deze combinatie vind ik echt prachtig en past perfect bij de feestdagen.
Op deze manier heb je toch leuke feestelijke nagels, zonder teveel moeite.

Hieronder vind je nog een aantal combinaties met Pixie Dust:
Nude nagels met een beetje extra.
image

Thistle Do Nicely en Pixie Dust.
image

At Vase Value en Pixie Dust
image

Wat vinden jullie ervan?

image

10 thoughts on “Aperitif en Pixie Dust.

  1. Natasja 17 Dec, 2014 om 08:59 Reply

    Wat een kleur verandering zeg! Mooie topper!!

    • dailynailsart 17 Dec, 2014 om 11:03 Reply

      Idd een hele verandering, maar ik vind het wel een mooie

  2. Come-Moda 17 Dec, 2014 om 10:08 Reply

    Mooi hoor

  3. Petra 17 Dec, 2014 om 19:24 Reply

    Pixie Pust is wel onwijs leuk om te gebruiken, …Een klein wensje is geboren hier bij mij! 🙂

    • dailynailsart 17 Dec, 2014 om 19:30 Reply

      Het is een hele mooie topper die bij elke lak anders is.

  4. Petra 17 Dec, 2014 om 19:32 Reply

    daarom wil ik hem ook…hij is zo leuk! 🙂

  5. artisticstateofmind 17 Dec, 2014 om 19:59 Reply

    Wauw ze zijn super mooi!

  6. misspinkynails 18 Dec, 2014 om 08:35 Reply

    Pixie rust tovert iedere lak weer om met een eigen willetje. Iedere lak word zo toch weer anders. Maar de rode combinatie is perfect voor de feestdagen.

  7. […] Van de week konden jullie de prachtige combinatie van Aperitif en Pixie Dust zien. […]

Geef een reactie

