Purple Christmas Nails.

Maandag, dat betekent weer Nailart Monday op het blog.
Je ziet de laatste tijd al veel en leuke kerst nagels voorbij komen op het Internet.
Vooral met de typische kerst kleuren en figuren.

image

Ik ben ook van plan om een aantal kerst nagels te maken.
Vandaag de eerste, alleen dan niet de ‘typische’ kerst nagels, maar wel met een subtiele glitter.

Wat heb ik gebruikt:
– Base coat.
– Top coat.
Chanel Taboo.
Chanel Sweet Lilac.
– Max zilveren glitter striper.
– Nail Guides of striping tape.

image

Stap 1:
Als eerste heb ik mijn nagels gelakt met een base coat.
Vervolgens met Sweet Lilac.
Laat dit goed drogen voor je verder gaat.

image

Stap 2:
Plak de nail guides in het midden van je nagel.

image

Stap 3:
Lak dan de open plekken met Taboo.

image

Stap 4:
Haal dan direct de nail guides van je nagel.
Herhaal stap 2 tot en met 4 voor iedere nagel.

Stap 5:
Zet dan nog 2 lijnen met de max zilveren glitter striper.

image

Stap 6:
Nagelriemen schoonmaken, aflakken met topcoat en klaar!

image

Zoals ik al zei, het zijn niet de ‘typische’ kerst nagels, maar wel mét een glitter erin.

image

Maar deze nailart kan je uiteraard ook gewoon zo dragen.

Wat vinden jullie ervan?

image

13 thoughts on “Purple Christmas Nails.

  1. francien 15 Dec, 2014 om 09:28 Reply

    Heel erg mooi je nagels!Leuk juist dat t anders is dan de “normale” kerstnagels,vind ik dan veel leuker!Handig die plakrandjes want ik krijg t anders niet zo mooi.Denk dat ik maar is wat schilderstape van m’n man inpik haahaha groetjes!

    • dailynailsart 15 Dec, 2014 om 10:31 Reply

      Met schilderstape is het idd ook prima te doen. En die 5cm die je nodig hebt dan, zal die niet moeilijk over doen toch

  2. Natasja 15 Dec, 2014 om 10:00 Reply

    Leuke frisse nailart!

  3. Julie 15 Dec, 2014 om 11:23 Reply

    Oh wauw, wat een mooie nailart! Echt heel feestelijk en toch origineel! 🙂

    • dailynailsart 15 Dec, 2014 om 11:23 Reply

      Dankjewel, ik vond het wel leuk, een keer wat anders dan de standaard kerst nagels

  4. Silke 15 Dec, 2014 om 12:40 Reply

    Wow, echt prachtig gedaan. Ik zou het niet kunnen!

  5. Petra 16 Dec, 2014 om 21:09 Reply

    Ik vind het heel erg mooi, door de lijnen krijg je vast ook de indruk dat je nagels langer zijn….tjonge!

  6. Miriam - NailTalk 17 Dec, 2014 om 10:28 Reply

    Zo simpel en toch zo leuk! Prachtige kleurtjes heb je gekozen!

  7. misspinkynails 18 Dec, 2014 om 08:32 Reply

    Hij is wel tof!

Geef een reactie

