Primark opening Den Haag.

Gisteren gingen om 11 uur de deuren open van de Primark in Den Haag voor het publiek.
Ik was bij de pers opening, dus ik kon lekker rustig rond kijken voor de drukte.

image

Het is echt heerlijk om zo door de Primark te lopen met alleen maar pers.
Het is lekker rustig, en alle kleding ligt er nog netjes en geordend bij.

image

image

image

Het is op dit moment het grootste filiaal van Nederland.
En ik kan je zeggen,  het is echt groot.
Je hebt genoeg loop ruimte en alles staat niet op elkaar ‘gepropt’.

image

image

In de goodiebag die ik kreeg zat ook een giftcard en daar heb ik direct gebruik van gemaakt.

Ik kocht dit t-shirt voor mijn vriend.
Meer als geintje en die ligt nu onder de kerstboom met dit leuke cadeau tasje.

image

Voor mezelf kocht ik dit over sized shirt. De boven kant valt wat strakker en het buik gedeelte lekker los.

image

Ook dit lekkere fluffy vest kon ik niet weerstaan.

image

En deze pyjama.

image

Het shirt en vest zullen jullie ongetwijfeld nog in een outfit post voorbij zien komen.

image

9 thoughts on “Primark opening Den Haag.

  1. marjolein 12 Dec, 2014 om 12:20 Reply

    Leuke items heb je gekocht! Ik wacht nog een paar weken voor ik ga. Net open icm bijna kerstvakantie lijkt mij geen goeie combi om daar rond te lopen 😉 Ik woon toch in Den Haag dus ben er zo als ik erheen wil.

    • dailynailsart 12 Dec, 2014 om 12:21 Reply

      Dat lijkt me heel verstandig. Na een maand of zo zal het vast een stuk rustiger zijn.

  2. Luchessa 12 Dec, 2014 om 13:14 Reply

    That store will never look that nicely organized again lol 😛
    Their pj’s are amazingly cozy & fluffy. I got a panda jumper & pants to run around the house & a comfy pj with reindeers 😀

  3. misspinkynails 12 Dec, 2014 om 15:48 Reply

    Dat shirt voor je vriend vind ik geweldig! Zoiets zoek ik ook nog voor Wouter 😛 Van de week de Primark dan maar weer even in 😛

    • dailynailsart 12 Dec, 2014 om 15:52 Reply

      Ja hij is echt leuk. Sebas gaat hem wel naar zn werk dragen maar goed. Voor 10 euro kon ik het niet laten

  4. glamouristagirl 13 Dec, 2014 om 09:27 Reply

    Leuke spullen heb je gekocht!

  5. Mariëlle 13 Dec, 2014 om 21:06 Reply

    Leuk foto’s en leuke dingen!!

Geef een reactie

