ARTful Red.

Viennart, de nieuwe LE van Catrice ligt al een tijdje in de winkels.
Ik zelf vond deze LE niet bijzonder genoeg om alle nagellakken mee te nemen.
Op 1 na, die sprong er echt uit en kon ik niet weerstaan.

image

ARTful Red:
Het is een prachtige rood/bruine kleur met heel veel shimmers erin.

image

De shimmers zijn rood en goud van kleur waardoor de nagellak zelf een hele mooie kleur krijgt.

image

image

In 2 dunne laagjes heb je een volledige en mooie dekking.
Ook de droogtijd is erg snel.

image

Jammer weer van de slechte kwast. Uitstekende haartjes, scheve kwasten.
Anyway met wat geduld heb ik een mooi lak resultaat  gekregen.

image

Toch hoop ik oprecht dat Catrice wat aan de slechte kwastjes gaat doen.

Voor de rest is het een hele mooi kleur die ik zeker wel vaker ga dragen.
Misschien als je geluk hebt ligt deze nog in de winkel.
Ik kocht deze nagellak voor ongeveer  €3,- (exacte prijs weet ik niet meer).

Wat vinden jullie ervan?

image

One thought on “ARTful Red.

  1. Miriam 9 Dec, 2014 om 09:50 Reply

    Prachtig lakje van Catrice, blij dat ik ‘m heb gehaald!

Geef een reactie

