Kerst sfeer (intratuin)

Afgelopen zaterdag ben ik samen met Sebas naar de intratuin in Rhoon geweest.
Normaal gesproken kom ik daar nooit, maar in de maand december kom ik er heel graag.

image

Ieder jaar weer verbaast intratuin mij weer.
Ze decoreren de zaak dan zo mooi.
Je krijgt dan echt het kerst gevoel.
Ik besloot om foto’s te maken en deze geweldige kerst sfeer met jullie te delen.

Bereid je voor op veeeeeel foto’s!
Enjoy…

Het eerste wat ik zag toen ik de intratuin binnen liep.

image

En hoe cute zijn deze schaapjes?

image

Intratuin heeft ook prachtige kerststukken. Natuurlijk kan je ze ook zelf maken (hebben ze ook een afdeling voor).

image

image

Deze ‘kerstboom’ vond Sebas erg leuk. En eigenlijk heeft het wel wat.

image

Dan de kerst huisjes. Hier heb ik echt mijn ogen uitgekeken.
Alles klopte gewoon, van de schaatsbaan tot aan de kermis.

image

image

image

image

Deze kermis attractie was erg leuk, het bovenste gedeelte draaide ook rond (ik schrok van de prijs alleen (€115,-)).

image

Als ik een groot huis zou hebben, en het geld dan zou ik zeker van deze huisjes neer zetten. Zo leuk en gezellig.

image

Ze hadden zelfs een hele berg met kabelbaan e.d.
We hebben ook een foto van mijzelf gemaakt om te laten zien hoe groot het allemaal was.

image

Voor de rest hadden ze ook mooie kerst versieringen voor in de boom.
En mooie led kerstbomen, eifeltoren, herten e.d

image

image

image

Zelf vonden we de herten erg leuk, maar omdat wij een klein huisje hebben, kochten we de kleinste variant (€5,-).
Dit is overigens het enige wat ik kocht.

image

Zelfs voor de echte ‘meisjes meisjes’ hebben ze versieringen.
Van jurkjes tot aan kroontjes.

image

Na heel veel mooie dingen gezien te hebben, heb ik ervoor gekozen om dit jaar zwart met zilver te doen qua kleur.
En deze prachtige rozen gaven de doorslag.

image

Heb je nog geen idee wat je met de kerst wilt qua versieringen, of wil je gewoon het kerst gevoel krijgen.
Ga dan zeker even naar de intratuin, en ik beloof je het is echt de moeite waard.

Wat vinden jullie  ervan?

image

10 thoughts on “Kerst sfeer (intratuin)

  1. Shopverslaafd 4 Dec, 2014 om 07:42 Reply

    ik kom er ook bijna nooit
    Maar rond december gaan we altijd
    Om de mooi versierde intratuin te bekijken
    Ik vind alles ook zo duur! Maar erg mooi

    • dailynailsart 4 Dec, 2014 om 07:43 Reply

      En of het duur is! Die Kermis attractie kost gewoon ruim €100,-! . Maar goed het is wel erg gezellig

  2. Natasja 4 Dec, 2014 om 11:32 Reply

    Heerlijke tijd de weken voor kerst, maar geniet ook nog van Sinterklaas! Vanaf volgende week dompel ik me onder in de kerstsfeer, ZALIG!!

  3. misspinkynails 4 Dec, 2014 om 16:52 Reply

    Ik haat kerst… Maar vind de boom en de winkels en alles wat erbij hoort wel super gezellig! En deze foto’s doen mij verlangen naar Amerikaanse winkels *zucht*

    • dailynailsart 5 Dec, 2014 om 20:14 Reply

      Het liefst wil ik ook een keer kerst vieren in Amerika

  4. Linda / Oh My Beauty 4 Dec, 2014 om 22:27 Reply

    Ooh dat ziet er leuk uit! Ik ga zondag naar de Intratuin.

  5. Margo 5 Dec, 2014 om 20:11 Reply

    Jeeemig zo gezellig!! Ik had er al zin in, en nu nog meer. Leuke selfie ook 🙂

    • dailynailsart 5 Dec, 2014 om 20:13 Reply

      Heel erg gezellig. En die foto…mwah beetje een moe hoofd

Geef een reactie

