Safari dots (licht roze).

GetYourNailsDone behoort nu toch wel tot een van mijn favoriete webshops qua nagellak.
Ze hebben veel keus qua kleuren, finishes en merken.

image

Zo verkoopt GetYourNailsDone ook leuke lakjes van Safari.

Dit lakje heeft een hele licht roze kleur als basis met allemaal vierkante glitters erin die donkerder roze van kleur zijn.

image

Het aanbrengen gaat opzich prima, alleen moet je af en toe de glitters op zijn plek leggen.

image

Dekkend is deze nagellak in 3 dunne laagjes.
Wat ik leuk vind, is dat je een soort 3D effect krijgt door de meerdere laagjes.

image

De lak droogt ook redelijk snel op.

image

De Safari nagellakken kosten €1,50 p.s
Een prima prijs kwaliteit verhouding.

Deze nagellak heeft  3 dagen perfect op mijn nagels gezeten(hierna was ik weer toe aan wat anders).

Neem zeker een kijkje op de site van GetYourNailsDone want ze hebben veel meer dan nagellak alleen.

Wat vinden jullie ervan?

image

One thought on “Safari dots (licht roze).

  1. misspinkynails 4 Dec, 2014 om 16:49 Reply

    Ik vind het wel wat weg hebben van de speckeld lakjes. Alleen deze glitters zijn vierkant! Leuk weer eens wat anders.

Geef een reactie

