Sans Online Bloggers Battle.

Sans Online is een hele leuke webshop waar je veel keus heb qua kleding, maar ook qua merken.
Er staan al een aantal items op mijn wishlist en hoop die door deze actie te kunnen kopen.
image

Actie??? Ja! Sans Online heeft een toffe actie voor bloggers.
De Bloggers Battle.
Iedere blogger kan hier aan mee doen en dan maak je kans op maar liefst 500 euro shop tegoed!

Hier vind je alle informatie over deze actie.

Zelf heb ik ook een complete outfit samengesteld.
Deze gehele outfit staat dan ook op mijn wishlist.

image

De jas vind ik erg leuk omdat dit een langer model is waardoor die extra warm is.
De kleuren heb ik vrij basic gehouden, maar om toch wat kleur toe te voegen heb ik gekozen voor deze vrolijke  sjaal.

Sans Online heeft natuurlijk veel meer keus dan wat ik heb gekozen.
Neem dus zeker een kijkje op hun site.

En heb je zelf een blog, doe dan ook mee met deze te gekke actie.
Deelnemen kan tot 10 december en op 15 december wordt de winnaar bekend gemaakt.

Geef een reactie

