Essence Adventskalender.

Jaaaa! Het is weer zover.
Essence heeft ook dit jaar de advent kalender!
Iedere dag mag je online een ‘vakje’ openen.

image

Vanaf vandaag tot en met 24 december maak je kans op prachtige  prijzen van Essence.

Klik op het cijfer (zoals vandaag op cijfer 1) beantwoord de vraag juist.
Vul je gegevens in en je maakt kans op een mooie prijs.

image

Vorig jaar heb ik er ook aan mee gedaan, en iedere dag weer zag ik mooie prijzen die je kon winnen.
Toen heb ik niet gewonnen, maar dit jaar ga ik het gewoon weer proberen.

Jullie ook?

Ga naar de Essence site en klik op de advent kalender en doe mee.

De Nailart Monday van vandaag komt later online.
Dit omdat ik per ongeluk de foto’s heb verwijderd en dus de nailart opnieuw moet maken.

image

One thought on “Essence Adventskalender.

  1. engelina 1 Dec, 2014 om 19:03 Reply

    Bedankt voor de tip. Ik doe zeker mee. eerste vraag gelukkig al goed beantwoord.

Geef een reactie

