Envy.

Vandaag heb ik een prachtige nagellak van het merk W7.
Toen ik hem in het schap zag staan moest ik hem hebben.

image

W7 is niet alleen online verkrijgbaar, maar ook in de Op=Op shop.
Je betaald €2,75 p.s en 2 voor €5,-.

Envy:
De kleur  is echt prachtig.
Het is een groene basis met prachtige  blauwe  shimmers erin waardoor de ‘eind’ kleur apart maar mooi is.

image

In 2 dunne laagjes had ik een volledige dekking.
Het aanbrengen ging wat lastig  omdat de lak vrij dik van structuur  was.
Hierdoor kreeg ik ook geen mooi lak resultaat.

image

Dit heb ik opgelost door er wat nagellak verdunner bij te doen.
Resultaat : mooi egaal.

image

De droogtijd is ook erg snel. Pluspunt!

image

W7 is een  erg fijn budget merk en ze hebben veel verschillende kleuren en finishes.

image

Wat vinden jullie ervan?

image

6 thoughts on “Envy.

  1. Miriam 26 Nov, 2014 om 12:28 Reply

    Ik heb deze geloof ik ook! Mooi lakje

  2. Julie 26 Nov, 2014 om 12:54 Reply

    Wauw, wat een prachtige kleur nagellak! Ik hou wel van die finish! 🙂

  3. Wendy (MissPinkyNails) 26 Nov, 2014 om 21:07 Reply

    Wat een mooie kleur zeg!

  4. Linda / Oh My Beauty 26 Nov, 2014 om 22:40 Reply

    Wauw, dat is een heel mooi lakje!

  5. beautybloglaura 30 Nov, 2014 om 20:49 Reply

    Echt een super mooie kleuur :3

Geef een reactie

