Feel Like Midnight Sky

Van de week was ik rond aan het snuffelen in mijn nagellak stash.
Tja,  zo kom je nog eens iets tegen.
Ik kwam een leuk colour change lakje tegen van het merk Casuelle.

image

Feel Like Midnight Sky:
Zoals  ik hierboven  al benoemde  is het een colour changing nagellak.
Zo verkleurd deze bij warme en koude temperatuur.

image

De lak is mooi  dekkend in 2 dunne laagjes  en droogt redelijk snel op.

Als je nagels warm zijn is de nagellak mooi blauw van kleur.

image

Zijn je nagels koud  dan is de nagellak paars van kleur.

image

Hoe langer je nagels hoe leuker het effect  (vind ik).
Je nagel tips zijn vaak kouder als je nagelbedden waardoor je dus een leuke natuurlijke  gradiënt  creëert  op je nagels.

image

image

Nu eens verzinnen of ik deze nagellak in een nailart kan verwerken.

Deze nagellak heb ik ooit eend bij de Intertoys gekocht. Ik weet niet meer hoeveel  ik er voor betaald heb en of ze überhaupt nog verkrijgbaar  zijn.

Wat vinden jullie  ervan?

image

6 thoughts on “Feel Like Midnight Sky

  1. Miriam 25 Nov, 2014 om 11:29 Reply

    Ik blij het leuk vinden, thermo lak! Leuke kleurtjes!

  2. artisticstateofmind 25 Nov, 2014 om 11:46 Reply

    Wauw deze is echt leuk! Ik was laatst bij de Intertoys, maar toen heb ik m in ieder geval niet gezien, jammer!

    • dailynailsart 26 Nov, 2014 om 12:31 Reply

      Ze hebben zulk soort lakken ook van andere merken.

  3. misspinkynails 25 Nov, 2014 om 12:32 Reply

    Deze lakken zijn ook online te koop bij Polishaholic.nl Ze zijn zoo leuk en de blauwe is toch wel favoriet 😀

  4. Drumles in Den Haag 25 Nov, 2014 om 13:19 Reply

    Wauw echt heel cool! Ik moet wel even mijn nagels laten groeien ben ik bang…haha

    • dailynailsart 26 Nov, 2014 om 12:31 Reply

      Met lange nagels krijg je wel het leukste effect.

Geef een reactie

