Negative Space nailart.

Maandag, dat betekent weer Nailart Monday op het blog.
De Negative  Space nailart heb ik al vaak voorbij zien komen.
Ik vond het zo’n  leuk effect dat ik besloot om het zelf ook te maken.

image

In mijn Nail Guides artikel heb je kunnen zien dat ik veel verschillende vormen heb. Vandaag heb ik wederom gebruik gemaakt  van deze nail guides.
Heb je die niet in huis  dan werkt striping  tape ook prima.

Wat heb ik gebruikt:
– Base coat.
– Top coat.
– Nail guides (of striping tape ).
First Class Up-Grape (Catrice).

Stap 1:
Als eerste heb ik mijn nagels gelakt  met een base coat.

image

Stap 2:
Werk voor deze stap  nagel voor nagel. Doe je alle nagels tegelijk  loop je risico dat je je nagellak met de nail guides eraf trekt.
Breng willekeurige de nail guides aan.

image

Stap 3:
Lak dan je nagels met First Class Up-Grape.

image

Stap 4:
Haal de nail guides van je nagels af.

Stap 5:
Nagelriemen schoonmaken, aflakken met topcoat en klaar.

image

image

Hieronder een filmpje hoe ik mijn nagelriemen  schoonmaak.
Ook vind  ik het leuk als je je abonneert  op mijn YouTube channel.

 

Zoals je ziet is het een hele simpele nailart met een ontzettend  leuk effect.
Dit ga ik zeker nog eens maken.

image

Wat vinden  jullie ervan?

image

2 thoughts on “Negative Space nailart.

  1. Miriam 24 Nov, 2014 om 10:27 Reply

    Zeker leuk effect, mooie nail art!

  2. misspinkynails 24 Nov, 2014 om 16:03 Reply

    Ziet er vrij apart uit.

Geef een reactie

