My Secret.

Zoals jullie al weten ben ik geen groot fan van de kleur roze.
Toch heeft My Secret mijn hart gestolen.
Ik denk dat dit komt omdat het niet een overdreven roze kleur is.

image

Het merk Benecos heeft ontzettend veel keus qua kleur én ze hebben bijna allemaal een hele mooie glans als finish.

My Secret:
Is roze van kleur maar dan anders.
Er zit een hint  paars in waardoor de kleur  ontzettend mooi is en niet té roze.

image

Over de kleur zullen we allemaal een andere mening  hebben.
De een vind hem echt roze de ander echt paars.
Ondanks dat is het gewoon een hele mooie  kleur.

image

De lak is mooi dekkend in 2 dunne laagjes.
Zoals ik hierboven al zei, heeft  ook deze kleur een hele mooie glans als finish.
Zoals altijd draag ik dan ook geen topcoat op de foto’s.

image

De droogtijd is ook erg snel, zo kan ik snel verder met een eventuele  nailart. Vind ik fijn!

Benecos nagellakken hebben een fijne houdbaarheid.
My Secret heeft dan ook 5 dagen perfect op mijn nagels gezeten.
Wel in combinatie met de Benecos topcoat.

image

Ben je opzoek naar een fijn nagellak merk dat een mooie glans als finish heeft,  snel droogt én een lange houdbaarheid op de nagels heeft?
Dan raad ik je zeker de nagellakken van Benecos aan.

Mijn stash bevat nu een aantal mooie lakken van Benecos  en ik ga deze zeker combineren in een nailart.
Die jullie ongetwijfeld voorbij zullen zien komen.

Benecos nagellakken zijn te koop bij SoloBioMooi en kosten €5,25 p.s.
De verzendkosten zijn ook erg laag.
Bij een bestelling onder de €45,- betaal je maar €1,95 verzendkosten!

Deze nagellak is mij ter review  opgestuurd.

Wat vinden jullie ervan?

image

2 thoughts on “My Secret.

  1. artisticstateofmind 21 Nov, 2014 om 09:46 Reply

    Wat een prachtige kleur!

  2. Madeleine begint opnieuw 21 Nov, 2014 om 16:03 Reply

    Gave kleur! Tja…is het paars, is het roze…paarsroze? Rozepaars?

Geef een reactie

