Nail Guides.

Jullie hebben al een paar  nailarts voorbij zien komen  waarbij ik gebruik  heb gemaakt van Nail Guides.
Ze worden ook wel Nail Vinyls genoemd.
image

Wat is het  precies?

Eigenlijk zijn het gewoon stickers  die je in veel verschillende  vormen kan kopen.
Alleen de ‘stickers’ laat je niet op je nagels zitten.

Het zorgt ervoor dat je een leuk  patroon  op je nagels krijgt.
Zo kan je ervoor kiezen  om een nailart te maken met 2 kleuren, of met veel meer kleuren.
image

Ik persoonlijk vind ze ontzettend handig en je kan er heel veel kanten mee op.

Het fijne van deze nail vinyls, is dat de ‘plak kant’ niet heel erg plakt.
In de zin van, dat het geen ‘lijm’ resten achter laat op je nagels.
image

Nadeel van deze nail Vinyls  is dat ik ze nog nergens in Nederlandse webshops heb gevonden.
Nu moet ik ook wel toegeven  dat Nederland  een beetje achter loopt qua nailart.
image
Tutorial van bovenstaande nailart vind je hier.

Lang leve ebay en PayPal.
Ik heb mijn Nail Vinyls besteld bij Vinyl It Up.
Omdat ik gelijk  diverse patronen wilde heb ik een compleet setje gekocht waarvoor  ik $7 heb betaald.
image
Tutorial van bovenstaande nailart vind je hier.

image

De tutorial van bovenstaande nailart vind je hier.

Ik heb nog zoveel  ideeën  met deze Nail Vinyls, die jullie ongetwijfeld  hier op het blog terug zullen zien.
image

7 thoughts on “Nail Guides.

  1. misspinkynails 19 Nov, 2014 om 09:32 Reply

    Ze zijn idd erg handig! Heb het zelfde pakketje besteld en ben er ook al mee bezig geweest. Erg tof spul!!

    • dailynailsart 19 Nov, 2014 om 10:12 Reply

      Het is echt een goede uitvinding. Nu maar hopen dat ze ook snel te koop zullen zijn in Nederland

  2. marjolein 19 Nov, 2014 om 09:39 Reply

    Wat handig! Hopelijk zijn ze ook snel hier te koop.

  3. Miriam 19 Nov, 2014 om 12:02 Reply

    Ik heb ook verschillende liggen maar nog weinig mee gedaan. Ze zijn leuk!

  4. […] mijn Nail Guides artikel heb je kunnen zien dat ik veel verschillende vormen heb. Vandaag heb ik wederom gebruik […]

  5. […] heb ik gebruikt: – Base coat. – Top coat. – Nail Guides chevron patroon. – Honey Moon van Picture Polish. – Nymph van El Corazon. – […]

Geef een reactie

