Orly Nail Rescue set.

Als nagellak blogger baal ik altijd  ontzettend als er een nagel in scheurt of erger volledig afscheurd.
Nu is dat natuurlijk  te fixen met lijm en een thee zakje, maar dat is vaak echt  maar tijdelijk.

image

Zo kwam ik laatst  bij Pretty Polish deze Orly Nail rescue set tegen.
Ik heb hem besteld en ook al gebruikt.

image

Hiervan heb ik een filmpje gemaakt.

 

Zoals  je in het filmpje ziet , zit het er al ruim  2 wkn op, op mijn wijsvinger.
En hebben jullie daar iets  van terug  gezien  op de foto’s……?

Ik ben dus echt zeer tevreden  over deze set en kan het iedereen  aanraden.
No more short or broken nails!

De set is te koop bij Pretty Polish en kost €17,45.
Wat vinden jullie ervan?

image

5 thoughts on “Orly Nail Rescue set.

  1. mandybosnails 18 Nov, 2014 om 07:42 Reply

    wauw super. Ga ik meteen bestellen. veel handiger dan met de “theezakjes” methode die ik tot nu toe altijd toepastte! 😉 Thanks voor de tip! 😉 Xx

    • dailynailsart 18 Nov, 2014 om 08:51 Reply

      Het theezakje werkt ook prima, maar deze kit werkt toch nog beter.

  2. Glittersnapdragon 18 Nov, 2014 om 10:24 Reply

    Wow, super handig! Ik gebruik altijd secondelijm met acryl poeder….maar lijm met een kwastje is natuurlijk 10 keer handiger (is de lijm alpha cyanoacrylate?). Ik vind het wel erg duur die 17,45 voor twee kleine potjes en een buffertje!

  3. Miriam Terveer 18 Nov, 2014 om 10:36 Reply

    Ik heb naast positieve verhalen er teveel nare verhalen over gelezen. Durf dit niet te gebruiken! Maar super als het voor jou werkt 😀

  4. misspinkynails 24 Nov, 2014 om 15:20 Reply

    Helaas zal dit voor mij niet werken. Als ik een scheur in mijn nagel heb is het al te laat en scheurt deze compleet af. Maar fijn dat het voor jou werkt zeg! Scheelt een hoop gescheld en gevloek 😉

Geef een reactie

